مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

دشمن با هدف تحریف ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شده است

حجت‌الاسلام و المسلمین «کاظم‌لو» گفت: دشمن با هدف تحریف ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شده و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه، جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۳۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 06July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین «رضا کاظم‌لو» مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه کارگاه رقابتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه دائمی و همیشگی ما است و در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم باید همیشه در صحنه حضور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با هدف تحریف و وارونه جلوه دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شده و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه، جهاد تبیین است. یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه اقشار این است که می فرمایند که گذشته را خوب روایت کنیم و به آینده امید داشته باشید که پیروزی از آن جبهه حق است.

کاظم‌لو ادامه داد: ما باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... به خوبی تبیین و با زبان شیوا نسل جوان را در جریان دستاوردهای انقلاب قرار دهیم. بصیرت، دشمن شناسی و ولایت پذیری از ارکان مهم مقابله با توطئه‌های دشمنان است و خوشبختانه ملت ایران این مسئله را بارها به خوبی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند.

وی اظهار کرد: تمام توطئه‌های دشمنان به همراهی آمریکای جنایتکار و حامیان او در دنیا و منطقه به خاطر بصیرت مردم و همراهی آنها با انقلاب اسلامی و حضور فعال در عرصه‌های مختلف نقش بر آب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار