امیر «عباسی» درگذشت مادر شهیدان «قصاب عبداللهی» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «قصاب عبداللهی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ - 06July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت «سکینه چاقوساز وطن» مادر شهیدان «اصغر و مرتضی قصاب عبداللهی» را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: 

خبر درگذشت الحاجیه خانم «سکینه چاقوساز وطن» مادر فداکار، شجاع و صبور شهیدان والامقام سردار «اصغر قصاب عبداللهی» فرمانده دلیر گردان امام حسین (ع) لشکر همیشه پیروز عاشورا و «مرتضی قصاب عبداللهی» از دلاورمردان جان برکف بسیجی موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی را تربیت و در راه دفاع از ارزش‌های والای مکتب اسلام، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، امت شهیدپرور و ولایتمدار استان آذربایجان شرقی خاصه خانواده گرامی آن مرحومه مغفوره تسلیت و تعزیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده‌ی سعیده، علو درجات و محشور شدن با شهیدان گرانقدرش و نیز برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها