معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

تهدید اصلی از جانب دشمن در حوزه مسائل اجتماعی است

«جانثاری» گفت: شکی وجود ندارد که پشت آسیب‌های اجتماعی جریان استکبار و صهیونیست نهفته است، امروزه هر تهدیدی را که متصور بشویم، در حوزه اجتماعی رخ می‌دهد و برای هر قشر و رده سنی یک برنامه‌ای از سمت دشمن تدوین شده است.
کد خبر: ۵۳۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ - 06July 2022

تهدید اصلی از جانب دشمن در حوزه مسائل اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان، «محمدرضا جانثاری» معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان عصر امروز در همایش مسؤولان امور اجتماعی و معاونان فرمانداری‌های استان اصفهان، ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ۴۰ سال اول را که پشت سر گذاشت، بیانیه‌ای تحت عنوان گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد و  ایشان ضمن تبیین دستاورد‌های انقلاب، نقشه راه را در گام دوم انقلاب و شیوه راهبری را ترسیم کردند.

وی در همین راستا با بیان این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توطئه‌ها نیز شروع شد گفت:  توطئه استکبار علیه انقلاب تمامیت ندارد و تا زمانی که هویت اسلامی ایرانی را دنبال کنیم، دشمن نیز به دشمنی خود ادامه خواهد داد و هر توطئه‌ای را که توانش را داشته باشد، انجام می‌دهد.

جانثاری با اشاره به این‌که دشمن در سال‌های اخیر به حوزه اجتماعی  طمع کرده است، گفت: طمع دشمن در حوزه‌های امنیتی، دفاعی و سیاسی علیه ما خیلی کمتر است؛ چرا که می‌داند کاری را نمی‌تواند انجام دهد. 

معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: دشمن بر این‌که به انقلاب اسلامی از درون ضربه بزند و بزرگترین مؤلفه‌ قدرت که مردم هستند را سست کند، طمع دارد؛ بر همین اساس دشمن در تلاش است که جامعه را از اسلامیت و انقلابی دور کند و برای آن سرمایه‌گذاری‌هایی کرده‌ است.

وی اظهار داشت: شکی وجود ندارد که پشت آسیب‌های اجتماعی جریان استکبار و صهیونیست نهفته است، امروزه هر تهدیدی را که متصور بشویم، در حوزه اجتماعی رخ می‌دهد و برای هر قشر و رده سنی یک برنامه‌ای از سمت دشمن تدوین شده است.

جانثاری اصفهان بیان کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی باید در جهت انقلاب اسلامی حرکت کند و نباید اجازه داد هر مسیری را طی کند.

معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: توجه به حفظ ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی ضروری است و باید جایگاه این ارزش‌ها را ارتقا ببخشیم و همچنین امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی با اشاره به وظیفه سنگین کارشناسان حوزه اجتماعی و نقش اساسی آن‌ها در حفظ و بقای انقلاب گفت: باید برای آموزش و پرورش برنامه جدی و جامع داشته باشیم و اجازه ندهیم در فضاهای آموزشی هر موضوعی رخ دهد و فرهنگ‌های نامناسب ترویج داده شود.

جانثاری با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: باید به این موضوع توجه شود که فعالیت این سازمان‌ها به نفع مردم است یا قصد سو استفاده دارند؛ اضافه بر این تمامی مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرستان باید رصد شود و توجه جدی به این حوزه و همراهی و پیگیری برنامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار