مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

خیلی از لایه های پنهانی و معجزه وار جنگ را هنوز نشان نداده ایم

سردار مرادحاجتی گفت: به خیلی از لایه های پنهانی و معجزه وار جنگ نپرداخته ایم از جمله سوژه هایی که قابلیت پرداخت در قالب سینما و تلویزیون را دارند ازجمله حماسه هایی که شهدا و رزمندگان غواص ما رقم زدند.
کد خبر: ۵۳۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 06July 2022

خیلی از لایه های پنهانی و معجزه وار جنگ را هنوز نشان نداده ایمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با عوامل فیلم سینمایی «ماهیان سرخ» دیدار و در نشستی با بازیگران و دست اندر کاران این پروژه سینمایی، روند ساخت این فیلم را بررسی کرد.

وی در این دیدار صمیمی، کار برای شهدا و ترویج ارزش ها را نوعی عبادت دانست و اظهار داشت: با تمام مشکلاتی که دارید و همه سختی هایی که کشیده اید، قول می دهم اگر به همین شهدای غواص اقتدا کنید هم کارهایتان پیش می رود و هم تاثیرگذاری اثرتان را بر جامعه خواهید دید.

سردار مرادحاجتی گفت: به خیلی از لایه های پنهانی و معجزه وار جنگ نپرداخته ایم از جمله سوژه هایی که قابلیت پرداخت در قالب سینما و تلویزیون را دارند ازجمله حماسه هایی که شهدا و رزمندگان غواص ما رقم زدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: دشمن به واسطه امپراطوری رسانه ای و سینمای هالیوودی با ترفندهای سینمایی چنان در برخی آثار جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند که مخاطب جوان و افکار عمومی دنیا تحت تاثیر این شگردها قرار می گیرند و شخصیت های ظالم را قهرمان داستان خطاب می کنند در حالی که جنگ تحمیلی ما لبریز از حماسه ها و معجزه هایی قابل لمس است که باید توسط هنرمندان جوان و متعهدی همچون شما به نمایش درآیند.

وی متذکر شد: جهاد تبیین یعنی تولید آثار هنری ارزشمندی که حقایق انقلاب و دفاع مقدس را بیان کند و شما با تولید چنین اثر فاخری از شهدای غواص در حال ترویج و تبیین جهادی هستید که فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس رقم زدند.

فیلم سینمایی «ماهیان سرخ» اثری است که به موضوع شهدای غواص و عملیات کربلای 4 می پردازد. این فیلم 80 دقیقه ای به کارگردانی «اسد سیاح» و تهیه کنندگی «محمدرضا بابادی»، مدیریت تولید «سیدمحمد طباطبایی»، فیلمبرداری «آرمین مرادی»، صدابرداری «امین نظروند»، مدیر پروژه «محمدرضا قنواتی» و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در مناطقی از اهواز و خرمشهر در حال تولید است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار