مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی با نظارت سپاه قم اداره می‌شود

حجت‌الاسلام لقمانپور گفت: ما یادمان شهدای کوه خضر نبی (ع) را طبق تفاهم نامه‌ای به سپاه علی بن ابی طالب (ع) واگذار کردیم، و از آن زمان، هیچ آسیبی را شاهد نبودیم.
کد خبر: ۵۳۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ - 06July 2022

حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی با نظارت سپاه قم اداره می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام علی لقماپور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه هیات امنای بوستان شهدای کوه خضر نبی (ع) که در فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای شهر و شهرداری داشتیم، چهار بوستان شهدای گمنام کوه خضر، شهدای پردیسان، شهدای پارک کودک و شهدای آزادگان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: به لحاظ مشکلات مالی، شورای شهر و شهرداری، یادمان شهدای گمنام را به عنوان بوستان شهدای گمنام نامگذاری کردند، که آن را از ردیف بودجه شهرداری مورد حمایت قرار دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: با این اقدام سعی شد تا هم بوستان و هم یادمان‌های شهدای گمنامی که به اعتبار نیاز دارد از ردیف بودجه شهرداری احداث شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار قم با بیان اینکه مشکل ما مشکل ساخت و ساز و نگهداری و بهره‌برداری این بوستان بود گفت: ما یادمان شهدای کوه خضر را طبق تفاهم نامه‌ای به سپاه علی بن ابی طالب (ع) واگذار کردیم، و از زمانی که سپاه مستقر شد، هیچ آسیبی را شاهد نبودیم و مشکل‌ها برطرف شد.

لقمان پور ادامه داد: برای ساخت و ساز محیط پیرامونی این بوستان، زحمت‌های زیادی کشیده شده و در کمیته فنی عمرانی شهرداری نیز مصوب، و از سوی شورای اسلامی شهر نیز توجه ویژه‌ای صورت گرفت.

وی با بیان اینکه گودبرداری و تسطیح این طرح انجام شده بیان کرد: سامان‌دهی این طرح گرفتار‌های زیادی دارد، مسئولیت دبیری کمیته فنی به سپاه محول شده شده، سپاه نیز صورت جلسه‌ها را ابلاغ کرده و باید با همدلی مشکل‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار