الزهار پس از سفر هیئت حماس به قاهره:

درباره شرایط اقتصادی و امنیتی و تسهیل سفر به مصر گفت‌وگو کردیم

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که هیئت این جنبش در سفر به قاهره درباره شرایط امنیتی و اقتصادی و تسهیل سفر به مصر رایزنی کرد.
کد خبر: ۵۳۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 07July 2022

درباره شرایط اقتصادی و امنیتی و تسهیل سفر به مصر گفتگو کردیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در پایان سفر هیئت این جنبش به قاهره گفت که اعضای هیئت در سفر به مصر در باره شرایط امنیتی و اقتصادی و تسهیل سفر به این کشور گفت‌وگو کردند.

وی با تاکید بر اینکه سفر هیئت حماس به مصر درباره شفاف سازی و توضیح برخی واقعیت‌ها بسیار مهم و ضروری بود، افزود: دیدارها مثبت بود و در آینده نزدیک شاهد تسهیل مسافرت شهروندان فلسطینی به مصر و تحکیم روابط تجاری میان دو طرف و حل و فصل مشکلات خواهیم بود.

پیش از این «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس نیز گفته بود که هیأت این جنبش برای انتقال درد و رنج ملت فلسطین به قاهره سفر کرده و در دیدار با برادران مصری، پرونده‌های مختلف را بررسی کرد.

وی عنوان کرد: هیأت حماس در مصر، اوضاع سخت باریکه غزه، پرونده آشتی ملی و تحولات جدید مسئله فلسطین و به ویژه امنیت مرزها را مورد بررسی قرار داد.

حیه ضمن تکذیب شایعات مربوط به بازداشت هیئت حماس در قاهره انتشار این اخبار را کار دشمنان جنبش حماس و مصر دانست و تصریح کرد که وقتی هیأتی از رهبران حماس به مصر سفر می‌کند، چنین شایعاتی مطرح می‌شود که مطمئناً کار دشمنان ما و مصر است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار