استاندار گیلان:

شهیدان «انصاری» و «نورانی» نمونه بارز مدیر در طراز انقلاب اسلامی هستند

«عباسی» شهیدان «انصاری» و «نورانی» را نمونه بارز مدیر در طراز انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این شهیدان والامقام، خدمت صادقانه به مردم، پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت و تلاش برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام شهیدان را سرلوحه امور خود قرار دادند.
کد خبر: ۵۳۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 07July 2022

شهیدان انصاری و نورانی نمونه بارز مدیر در طراز انقلاب اسلامی بودند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان، در مراسم گلباران محل شهادت شهیدان «علی انصاری» استاندار اسبق گیلان و «علیرضا نورانی» معاون اسبق عمرانی استاندار گیلان در خیابان «لاکانی» رشت، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا را نشان از پایبندی و علاقه مردم فهیم و ولایتمدار گیلان به شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: به یقین برگزاری یادواره شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان موثر است.

استاندار گیلان، شهیدان انصاری و نورانی را نمونه بارز مدیر در طراز انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: این شهیدان والامقام، خدمت صادقانه به مردم، پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت و تلاش برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام شهیدان را سرلوحه امور خود قرار دادند.

وی افزود: شهید انصاری به واسطه برخورداری از روحیات بالای معنوی و آرزوی رسیدن به شهادت، همواره بیان می‌کرد که بکشید مرا؛ زیرا تمام قطره‌های خون من هر کدام یک انصاری می‌شود.

عباسی با تاکید بر اینکه شهیدان انقلاب اسلامی از جمله شهیدان انصاری و نورانی، چراغ هدایت مسئولان و مردم هستند، خاطرنشان کرد: همه ما گیلانی‌ها به اصالت خود می‌بالیم؛ زیرا این دیار زادگاه هشت هزار شهید و ایثارگران فداکار بوده و شهدای والامقامی همچون سردار شهید «مهدی خوش سیرت»، «علی اخوین انصاری»، «علیرضا نورانی»، سردار شهید «محمود قلی‌پور» و سردار شهید «حسین املاکی» را به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید همواره خود را مدیون خون پاک شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بدانند، تاکید کرد: برای ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده است؛ از این رو تمامی خدمتگزاران این نظام باید ادامه‌دهنده خون پاک شهدا باشند و مسیر پر افتخار آنان را ادامه دهند.

«دانش کاظمی» همسر شهید انصاری نیز در این مراسم با بیان اینکه رفتار شهید انصاری باید برای تمامی مسئولان و جوانان الگو باشد، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در تمامی عرصه‌ها یک انسان وارسته و با شخصیتی معنوی بوده است.

وی شهید انصاری را متعلق به همه گیلانی‌ها دانست و افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی بعد از ۴۱ سال، نشان‌دهنده نفوذ این شهیدان خدمتگزار در دل‌های مردم است.

همسر شهید انصاری با تاکید بر لزوم توجه به روحیه ایثارگری شهید انصاری و نورانی، متذکر شد: یکی از آرزو‌های شهید انصاری، به شهادت رسیدن در راه خدا و همچنین خدمت به مردم بود که به سبب خلوص ایشان در خدمت و دینداری، در نهایت به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها