طی پیامی؛

امیر سیاری روز قلم را به معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تبریک گفت

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز قلم را به معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۵۳۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 07July 2022

امیر سیاری روز قلم را به معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز قلم را به معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

معاون محترم فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

اهل قلم صاحبان ودیعه الهی هستند، معجزه ممدوح الهی در دست این چیره دستان اندیشمند قرار گرفته است و حضرت خلاق المبین، به خامه معجزه‌گری که به اینان سپرده و به نگاره‌هایشان سوگند یاد می‌کند که «وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ»، اهالی اندیشه به ضربان قلم هنرمندشان امتی را جان می‌بخشند و ملتی را تعالی می‌دهند. اندیشه بلندشان، تمدن سازی و مکتبی را جاودانه می‌کند، غدیریه‌ها می‌سرایند و عاشورایی روایت می‌کنند. پیامبر ایثارگری‌ها و حماسه‌ها به آیندگان هستند و میراث راستین نسل‌ها را به نسل‌ها منتقل می‌کنند و سرمایه لم‌ینقض فرهنگ‌ها را به فرهنگ‌ها عرضه می‌دارند.

اصحاب قلم ارتش طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در انعکاس حماسه‌آفرینی‎های دلاورمردان ارتش و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای سرافراز ارتش، به رشته تحریر درآوردن ناگفته‌های گنجینه هشت سال دفاع مقدس و معرفی ایثارگران، آزادگان سرافراز، پیشکسوتان عرصه عشق شهادت و ایثار و مقاومت و تلاش در حوزه جنگ نرم به شایستگی رسالت خود را انجام داده و در این طریق بسیار موفق عمل کرده‌اند.

فرارسیدن چهاردهم تیرماه «روز قلم» را به جنابعالی، اساتید فرهیخته اهالی قلم، صاحبان اندیشه و تلاشگران و فعالان عرصه فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار