مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

آمریکا مجسمه ابلیس است

حجت‌الاسلام «معبودی» گفت: امروز آمریکا مجسمه ابلیس است و اولین هدفی که دنبال می‌کند، این است که مردم به ویژه نسل جدید ما را نسبت به جنایت‌های خود غافل کند.
کد خبر: ۵۳۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 07July 2022

یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم و فرهنگی، تلاش برای گرفتن حیا در جامعه اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در جمع اعضای ناحیه دانشجویی بسیج سپاه استان اظهار داشت: پنج ویژگی است که اگر در هر کسی نباشد، در واقع خیر و بهره کثیری نیست؛ اول این است که به عهدی که قولش را داده است، عمل کند. ما در مقابل خداوند، جامعه و خود و در مقابل خانواده عهد داریم.

وی گفت: دومین مورد، مولفه مهم مدیریت است؛ مدیریت در محل کار و در زندگی شخصی می‌تواند نقش مهمی در انجام درست وظایف فردی و اجتماعی داشته باشد. تدبیر و مدیریت اصل بسیار مهمی است، همچنان که امروز اگر گرفتار برخی مسائل هستیم، به‌دلیل بی‌تدبیری است که از دولت‌های گذشته برجای مانده است.

حجت‌الاسلام معبودی عنوان کرد: اصل سوم، حیاست؛ انسان در مقابل خداوند و وجدان خود، باید محفوظ به حیا باشد. امروز یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم و فرهنگی، تلاش برای گرفتن حیا در جامعه اسلامی است؛ چراکه حیا اجازه نمی‌دهد انسان دست از پا خطا بکند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: چهارم اخلاق نیکو است؛ هم در جامعه و هم در محل کار باید انسان آراسته به خلق نیکو باشد. اصل پنجم که همه را یک‌جا در خود دارد، آزادگی است؛ یعنی اگر ازادگی باشد، اخلاق خوب، تدبیر و حیا و مدیریت، وفا به عهد نیز وجود دارد. انسانی که اسیر شیطان است، ازاد نیست. انسان آزاده تن به پستی نمی‌دهد.

وی افزود: اینکه امروز ملت ایران در زیر فشار تحریم‌ها قرار دارند، کار منافقین است و این منافقین به دشمن گرا می‌دهند و به دنبال تضعیف نظام هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی خود در 14 خرداد امسال، توصیه‌ کردند که باید دروغ و فریب جنگ روانی دشمن را افشا کنید. امروز جنگ از میدان نظامی به جنگ روانی تبدیل شده است و ابلیس استاد ابدی جنگ نرم است.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا مجسمه ابلیس است و اولین هدفی که دنبال می‌کند، این است که مردم به ویژه نسل جدید ما را نسبت به جنایت‌های خود غافل کند. چند روز اخیر سالگرد هدف قرار دادن هواپیما مسافربری ایران در خلیج فارس بود که توسط آمریکایی‌ها اتفاق افتاد و زنان و کودکان بی‌گناه به شهادت رسیدند. این حقوق بشر آمریکاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها