سخنگوی فراجا اعلام کرد؛

آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات انتظامی/ تردد بیش از ۱۸۰ هزار تردد از دو مرز مهران و شلمچه

سردار حاجیان گفت: وضعیت تردد زوار از مرزهای زمینی مهران و شلمچه را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 07July 2022

آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات انتظامی/ تردد بیش از ۱۸۰ هزار تردد از دو مرز مهران و شلمچهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا درباره روند و وضعیت تردد زوار حسینی (ع) از مرز‌های زمینی مهران و شلمچه اظهار داشت: برابر توافق به عمل آمده با دولت عراق، مقرر شد عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و زوار عزیز ایرانی برای شرکت در مراسم پرفیض و معنوی عرفه، به صورت انفرادی و گروهی به کشور عراق عزیمت کنند.

وی افزود: اعزام انفرادی تا ساعت ۲۴ روز جمعه هفدهم تیرماه معتبر است و پس از آن زوار عزیز باید به صورت کاروانی برای عزیمت به کشور عراق اقدام کنند.

سخنگوی فراجا ادامه داد: از تاریخ هشتم تیر تاکنون، بیش از ۱۸۰ هزار تردد از دو مرز مهران و شلمچه ثبت شده و ۱۴۳ گیت گذرنامه پلیس در مرز‌های مهران و شلمچه فعال است.

وی در ادامه به تشریح وضعیت گیت‌های آماده به کار و فعال در مرز‌های زمینی ایلام و خوزستان پرداخت و افزود: در حال حاضر، مرز مهران دارای ۹۵ گیت فعال شامل؛ ۲۹ گیت ثابت، ۶۴ گیت موقت، یک گیت داخل ترانزیت و یک گیت بازارچه است.

سخنگوی فراجا درباره گیت‌های مرز شلمچه نیز بیان کرد: این مرز نیز دارای ۴۸ گیت شامل؛ ۲۴ گیت ثابت و ۲۴ گیت موقت است.

سردار حاجیان در بخش دیگری از سخنانش درباره روند صدور گذرنامه خاطرنشان کرد: در هفته گذشته تعداد ۲۷۰ هزار فقره درخواست صدور گذرنامه ثبت که توسط همکاران انتظامی، مراحل چاپ آن انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مدت زمان آماده شدن گذرنامه بین سه الی چهار روز است که توسط پست به آدرس اعلامی توسط متقاضی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای خدمات دهی به زوار حسینی (ع) گفت: پلیس با آمادگی کامل به زوار عزیز خدمات انتظامی، مرزی و گذرنامه را ارائه می‌کند و انتظار است زوار عزیز، چون همیشه با خادمان خود در انتظامی همکاری داشته باشند و در این ایام معنوی، ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها