مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

یادواره شهید «رضا طاهرخانی» به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود

«کشاورز» گفت: مراسم گرامیداشت شهید «رضا طاهرخانی» به‌مناسبت روز خبرنگار و با هدف زنده نگه داشتن یاد این شهید بزرگوار در تاکستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 07July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار، با حضور «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، سرهنگ «سید مهدی حسینی» فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان و «محمد کشاورز» مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در این جلسه به قرائت وصیت‌نامه و زندگینامه خبرنگار شهید «رضا طاهرخانی» و اظهار داشت: ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار، فرصتی است تا یادواره شهدای خبرنگار به‌ویژه شهید رضا طاهرخانی در تاکستان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی این شهید بزرگوار به آحاد جامعه، برگزار شود.

وی افزود: یادواره‌های شهدا در تبیین آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت موثر هستند و می‌توانند خنثی‌کننده هجمه‌های امروز دشمنان در جنگ نرم باشد؛ لذا برگزاری این مراسم‌ها ضروری است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین نیز در این جلسه، گفت: شهید رضا طاهرخانی از شهدای شهر تاکستان، هفتم تیر به شهادت رسیده است.

کشاورز افزود: مراسم گرامیداشت شهید رضا طاهرخانی به مناسبت روز خبرنگار و با هدف زنده نگه داشتن یاد این شهید بزرگوار در تاکستان برگزار می‌شود.

همچنین فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان نیز در این نشست گفت: مسئولان در انجام وظایف‌شان هر جا متوسل به شهدا شدند و ادامه‌دهنده راه‌شان بودند، کارهایشان به نحو مطلوبی اجرا شده است.

وی افزود: باید همه مسئولان این چنین باشند؛ زیرا برای پیشبرد اهداف سازمانی، انجام مطلوب برنامه‌های ترویجی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات موجود در جامعه، عمل به وصایای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها ضروری است.

در جلسه یاد شده، مسئولان بر نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام شهید رضا طاهرخانی تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار