امام جمعه داراب:

بانوان مریم‌وار مطالبه‌گر عفاف و حجاب شوند

حجت‌الاسلام «خسروی» گفت: زنان میدان‌دار فرهنگ‌سازی در خصوص عفاف و حجاب هستند و جهاد عفاف اولین فریضه بانوی مسلمان است و بانوان باید مریم‌وار وارد میدان مطالبه‌گری و پیگیری عفاف و حجاب شوند.
کد خبر: ۵۳۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 08July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «محمدرضا خسروی» امام جمعه شهرستان داراب امروز هفدهم تیرماه در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه این شهر با بیان اینکه زنان میدان‌دار فرهنگ‌سازی در خصوص عفاف و حجاب هستند اظهار داشت: جهاد عفاف اولین فریضه بانوی مسلمان است و بانوان باید مریم‌وار وارد میدان مطالبه‌گری و پیگیری عفاف و حجاب شوند.

امام جمعه داراب افزود: عفافب داشتن نزد خدا آنقدر اهمیت دارد که حضرت مریم(س) از نظر عفاف همسطح یوسف صدیق(ع) بود و عفاف بود که حضرت یوسف را از ابتلا و حضرت مریم را از امتحان الهی سربلند بیرون آورد.

خظیب جمعه داراب ضمن تاکید بر اینکه زمینه‌سازی  و نهادینه سازی حجاب و عفاف باید در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه پیگیری شود افزود: مرحله نهادینه‌سازی باید با نشر و ترویج این فرهنگ و حفظ و پاسداری از باورهای نشر و ترویج یافته با استفاده از ابزار و شیوه‌های کاملاً به روز و اثرگذار مؤثر صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار