فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ناوشکن دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

دریادار ایرانی گفت: ناوشکن دماوند با به روزترین تجهیزات با همت متخصصان داخلی ساخته شد‌ و به زودی در یک مراسم ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 09July 2022

ناوشکن هایی در دریای خزر ساخته می شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، تمرین دریایی اقتدار دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «امنیت پایدار 1401»، با ارسال پیام صلح و دوستی از روز گذشته در آب های دریای خزر با شرکت انواع یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش اعم از ناوهای موشک انداز، بالگرد و پهپادهای دریاپایه و سامانه‌های جنگ الکترونیک و همچنین یگان‌های تفنگدار و تکاور نیروی دریایی ارتش آغاز شد و این تمرین دریایی به مدت دو روز در سه سطح آبی، خاکی و هوایی به منظور سنجش عملکرد سامانه‌ها، ارزیابی کارکنان و انتقال تجربه از نسل قدیم به جدید در دریای خزر برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرین امنیت پایدار 1401 در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این تمرین اظهار داشت: این کار اگر با کشور‌های دوست، همسایه و برادر انجام شود قطعا سطح ایمنی به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی متذکر شد: دشمنان بدا‌نند امروز دیگر دروان‌‌ توهمات گذشته ‌و نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران در حوزه نیروهای مسلح ‌به یک شکوفایی بالایی رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه منطقه چهارم دریایی امام رضای ناوگان شمال در آغاز دهه هفتاد با استقلال کامل نظامی ایجاد و حالا جزو مهم‌ترین مراکز حفظ امنیت و صلح و دوستی در دریای خزر است، تصریح کرد: ‌به برکت خون شهدا توانستیم در حوزه دریای خزر به بالاترین سطح تکنولوژی برسیم و امروز ناوشکن‌هایی در دریای خزر ساخته می‌شود.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه با همت متخصصان داخلی ناوشکن دماوند با به روزترین تجهیزات به منظور حفظ تمامیت ارزی در پهنه خزر ساخته شده است، اظهار داشت: این ناوشکن به زودی در یک مراسم ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار