عضو شورای مرکزی حزب‌الله:

پیام پهپادی مقاومت در زمان و مکان مناسب بود

شیخ «قاووق» هشدار پهپادی این جنبش به رژیم صهیونیستی را اقدامی صحیح خواند و مقاومت را «گنج راهبردی و سپر لبنان» توصیف کرد.
کد خبر: ۵۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ - 09July 2022

پیام پهپادی مقاومت در زمان و مکان مناسب بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله امروز (شنبه) در مراسمی اظهار داشت: لبنان به برکت فداکاری‌ها و دستاورد‌های مقاومت در طول چهل سال اخیر در برابر رژیم صهیونیستی محکم‌ترین شده؛ امروز مقاومت گنج راهبردی و سپر لبنان است و به وظایف خود در راسای منافع لبنانی‌ها عمل می‌کند.

بر اساس گزارش «المنار»، وی در ادامه به اعزام پهپاد‌های حزب‌الله به میدان نفتی-گازی «کاریش» پرداخت و گفت: پیام پهپاد‌ها در زمان و مکان مناسب و سریع بود؛ صد در صد یک پیام ملی بود؛ پیامی که همراه اهدافش لبنانی بود و ارتباطی به مذاکرات ایران یا سفر‌های مقامات آمریکایی نداشت.

شیخ قاووق تصریح کرد: پهپاد‌ها لبنان را به معادلات و محاسبات جدید وارد کرد؛ قبل از فرستادن پهپاد‌ها مانند بعد از آن نیست. میزان خشم و عصبانیت دشمن و ابزار‌های آن از پهپاد‌های مقاومت گواه درستی موضع مقاومت است.

وی در پایان گفت: مواضع مسؤولان باید موضع مذاکره‌ای لبنان را تقویت و مسیر را به روی مداخلات و دیکته‌ها ببندد، زیرا هنگامی که ثروت‌های لبنان در معرض تهدید باشند خضوع و تسلیم در برابر این سفیر و آن سفیر جایز نیست حال سفیر هر کشوری که می‌خواهد باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار