معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد؛

همراهی ۹ هزار مرکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی/ ذبح ۲۴ هزار راس دام در سال گذشته

آسوده گفت: بیش از ۹ هزار مرکز نیکوکاری که از کمیته امداد مجوز فعالیت دارند در پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) حضور دارند.
کد خبر: ۵۳۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 10July 2022

همکاری ۹ هزار مرکز نیکوکاری در پویش نذر قربانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه آئین قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) که صبح امروز (یکشنبه) در مسجد جمکران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مراسم برای اولین بار به صورت سراسری برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم همه مردم و خانواده حجاج به این پویش بپیوندند.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف کمک به نیازمندان راه‌اندازی شده است و تا عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

آسوده با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ هزار راس دام ذبح شده است، گفت: پیش‌بینی ما این است که این عدد امسال به بیش از ۳۰ هزار راس دام برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: بیش از ۹ هزار مرکز نیکوکاری که از کمیته امداد مجوز فعالیت دارند در این پویش حضور دارند.

وی اضافه کرد: برای تامین این ۳۰ هزار دام هیچگونه کمک دولتی و بودجه در نظر گرفته نشده و تمامی این دام‌ها با مشارکت‌های مردم تامین شده است.

آسوده درباره توزیع گوشت‌های قربانی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی نیازمندان توسط همکارانم در کمیته امداد گوشت‌های قربانی همراه بسته معیشتی بین ‌آن‌ها توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها