معاون اجرایی ستاد ارتش مطرح کرد؛

برنامه نیروهای مسلح برای معرفی الگو‌های حجاب و عفاف/ هدف جشنواره گوهر فاطمی لبیک به جهاد تبیین است

امیر محمودی با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح به‌دنبال معرفی الگو‌های حجاب و عفاف برای مقابله با جنگ شناختی هستند، گفت: هدف جشنواره گوهر فاطمی (س) لبیک به فرمان جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۳۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ - 11July 2022

برنامه نیروهای مسلح برای معرفی الگو‌های حجاب و عفاف/ هدف جشنواره گوهر فاطمی لبیک به جهاد تببین استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست خبری ششمین جشنواره سراسری گوهر فاطمی (س) به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ستاد ارتش و دبیر این جشنواره برگزار شد.

امیر سرتیپ محمودی در این نشست، با تاکید بر اهمیت موضوع عفاف و حجاب در تاکیدات قرآنی اظهار داشت: توجه و اهتمام به موضوع حجاب و عفاف موجب قوام خوانواده است و طبیعتا علت از آن موجب گسست خانواده می‌شود؛ حجاب برای زنان باعث شخصیت است که مورد تاکید و سفارش اسلام نیز بوده است.

وی به سفارشات امام خمینی (ره) پیرامون موصوع مهم حجاب پرداخت و تاکید کرد: زن با حجاب خود می‌تواند به مدارج بالایی دست یابد. در تمام دستگاه‌ها و مراکز فرهنگی کشور سیاست و برنامه‌هایی برای این موضوع در دست اقدام قرار گرفته است که نیرو‌های مسلح در این راستا نقش آفرینی مهمی دارد.

امیر محمودی برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری گوهر فاطمی (س) را یک اقدام مهم در راستای تدابیر فرماندهی کل قوا دانست و افزود: این اتفاق در راستای سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای پاسداشت حجاب و در راستای شیوه‌نامه‌ای ابلاغی سال ۱۳۹۸ تدارک دیده شده است تا بتوانیم الگوی مورد نظر را به جامعه معرفی کنیم.

معاون اجرایی ستاد ارتش تاکید کرد: جشنواره گوهر فاطمی ششمین رویداد حجاب و عفاف نیرو‌های مسلح در زمینه حجاب است.

وی افزود: ارتش مفتخر است امسال میزبان ششمین جشنواره حجاب و عفاف باشد. اختتامیه این رویداد از فردا به مناسبت روز حجاب و عفاف آغاز خواهد شد و سپاه، ستاد کل انتظامی، وزارت دفاع با هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح در این رویداد مشارکت داشته‌اند.

دبیر ششمین جشنواره سراسری گوهر فاطمی (س)، هدف این جشنواره را لبیک به فرمان جهاد تبیین فرمانده کل قوا در تهاجم همه‌جانبه در جنگ شناختی و فرهنگی دانست و گفت: ما در این رویداد علاوه بر گسترش فرهنگ حجاب در بین تمام کارکنان نیرو‌های مسلح، به دنبال ارتقا سطح همکاری و مشارکت سازمان‌ها در تبلیغ و ترویج فرهنگ و حجاب با خانواده آنان با تاکید بر آموزه‌های قرانی را هستیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار