عملیات حشدالشعبی علیه تروریست‌ها در شمال سامراء

منابع عراقی از عملیات جدید حشدالشعبی عراق در راستای اقدامات پیش‌دستانه علیه تکفیری‌ها در شمال سامراء در استان صلاح‌الدین این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 11July 2022

عملیات حشدالشعبی علیه تروریست‌ها در شمال سامراءبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع عراقی از عملیات جدید حشد شعبی عراق در راستای اقدامات پیش‌دستانه علیه تکفیری‌ها در شمال سامراء در استان صلاح‌الدین این کشور خبر دادند.

حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های حشدالشعبی وابسته به فرماندهی عملیات صلاح‌الدین امروز (دوشنبه) عملیاتی را برای بازرسی مناطقی در مکیشیفه و شمال سامراء انجام دادند.

هدف این عملیات تامین مناطق و حمایت غیرنظامیان و نیرو‌های امنیتی و بستن روزنه به سوی تروریست‌هاست.

لازم به ذکر است که با وجود شکست داعش در عراق همچنان بقایای این گروه تروریستی در بخش‌های از این کشور از جمله بغداد، پایتخت و استان‌های دیاله، نینوا، صلاح‌الدین، کرکوک و الانبار هر از گاهی با استفاده از اصل غافلگیری دست به تحرک و انجام عملیات‌های کور تروریستی علیه شهروندان و نظامیان عراقی می‌زنند.

سازمان حشدالشعبی که با فتوای مرجعیت عالی شیعه عراق و از دل قشر‌های مختلف جامعه چندقومیتی عراق برای مقابله با داعش متولد شد، جزء مهم‌ترین نیرو‌های رزمی در نبرد با تروریست‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها