آئین رونمایی کتاب «پیشوای راستین» در اردکان

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اردکان از اولین کتاب پیرامون شرح حال و سجایای اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین حاج «میرزا جمال پیشوایی» (ره) با عنوان «پیشوای راستین» در اردکان رونمایی شد.
کد خبر: ۵۳۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 11July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از اولین کتاب پیرامون شرح حال و سجایای اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین حاج میرزا جمال پیشوایی (رحمه الله علیه) با عنوان «پیشوای راستین» در شهرستان اردکان رونمایی شد.
 
این مجموعه مشتمل بر زندگینامه، فعالیت‌های مذهبی، دفاع مقدس، سیاسی، انقلابی و بیان ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی این عالم فرزانه است.
 
به گفته «سعید معتقدی» نویسنده این اثر، جمع آوری مصاحبه‌ها و خاطرات حدودا ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از یکسال قبل شروع شد و پس از جمع آوری مصاحبه‌ها کار مکتوب کردن خاطرات و چاپ کتاب انجام شد.
 
«سعید معتقدی» افزود: این کتاب مشتمل بر سه فصل کلی است که فصل اول مختصری از زندگینامه حجت الاسلام والمسلمین حاج میرزا جمال پیشوایی و همچنین مختصری از زندگینامه استادان ایشان و در فصل دوم هم مختصری از فعالیت‌های مختلف ایشان اعم از فعالیت‌های علمی و مذهبی و دفاع مقدس و ... است. در فصل سوم هم شمه‌ای از سجایای اخلاقی حاج آقای پیشوایی آورده شده است.
 
وی هدف از تهیه این نوشتار را زنده نگه داشتن یاد و نام عالم روستای ترک آباد که زحمات فراوانی در حق عمران و آبادی این روستا و همچنین اخلاق و تدین مردم این روستا کشیده است و همچنین آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره علما و تشویق آن‌ها به مطالعه عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها