مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد مطرح کرد؛

همکاری ۵۰ نویسنده نوقلم با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد

سرهنگ «زارع» گفت: تاکنون ۵۰ نویسنده نوقلم شناسایی شدند که با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد همکاری دارند.
کد خبر: ۵۳۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰ - 12July 2022

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت بزرگ ملی و دینی همه اقشار جامعه و فعالان فضای مجازی و رسانه‌های گروهی است.

وی افزود: هرچند در این خصوص اقداماتی صورت گرفته ولی نیاز به همکاری و تلاش بیشتر است.

سرهنگ زارع از همکاری بخش‌های مختلف و اطلاع‌رسانی با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد خبر داد و افزود: تاکنون ۵۰ نویسنده نوقلم شناسایی شدند که با این اداره‌ همکاری دارند و ما پذیرای همکاری علاقه مندان در زمینه های نشر و نویسندگی کتاب های دفاع مقدس هستیم.

زارع ادامه داد: یکی از کارهای مهم و قابل توجه این اداره‌کل شناسایی نویسندگان نوقلم برای همکاری در تهیه و انتشار کتاب‌های مورد نیاز است که از وجود آنها استفاده شده و زمینه جلب همکاری سایر علاقه‌مندان وجود دارد.

وی با اشاره به چاپ کتاب های دفاع مقدس اذعان داشت: در سال گذشته ۶۴ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در سطح استان چاپ و منتشر و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفت و در سه ماهه اول امسال تاکنون ۱۷ عنوان کتاب و این روند ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به نشست های تخصصی چاپ کتب دفاع مقدس در یزد بیان کرد: قبل از چاپ و انتشار کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت با حضور کارشناسان این بخش مهم نسبت به نقد کتاب‌ها اقدام و سپس در صورت ضرورت ضمن رفع معایب چاپ و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ ندا دهقانی‌زاده

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار