مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان در هفته دفاع مقدس

سرهنگ «رشیدی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان در هفته دفاع مقدس سال‌جاری افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 12July 2022

موزه دفاع مقدس لرستان هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «احمدرضا دالوند» معاون استانداری لرستان، «سعید فتوحی» شهردار خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و جمعی دیگر از مسئولین استانی، از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت این مرکز فرهنگی قرار گرفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در جریان این بازدید اظهار داشت: راه ارتباطی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان مشکلاتی دارد که رفع این مشکلات از مطالبات به‌حق مردم بوده و اداره راه و شهرسازی در این زمینه قول همکاری داده است.

سرهنگ رشیدی ادامه داد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان در آینده مورد بازدید عموم مردم لرستان و همه مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند، قرار می‌گیرد؛ بنابرین باید همه زیر ساخت‌های گردشگری در این‌جا فراهم باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم‌آباد تقبل کرده است که به فضای سبز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان رسیدگی کند، تصریح کرد: اداره آب و فاضلاب استان لرستان نیز در خصوص رفع مشکلات مرتبط با آب این مرکز فرهنگی قول مساعد داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بیان کرد: اداره برق نیز موظف شده است تا مشکلات روشنایی و برق‌رسانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان را حل کند.

وی به ابزارآلات نظامی که در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان جانمایی شده‌اند، اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم که برای این ابزارآلات جایگزین‌های مناسب‌تری در نظر بگیریم.

رشیدی ضمن تشکر از تمامی اداراتی که تاکنون در راستای ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان همکاری داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان در هفته دفاع مقدس سال‌جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار