فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حجاب مطالبه جامعه الهی است

امیر حیدری گفت: حجاب مطالبه جامعه الهی است و بانوان دین‌دار، ولایتمداری را با حجاب خود به منصه ظهور رسانده‌اند.
کد خبر: ۵۳۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 12July 2022

حجاب مطالبه جامعه الهی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه) در جشنواره گوهر‌های فاطمی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز پشتیبانی و آموزش نیروی زمینی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی امروز افتخار دارد که خدمتگزار و میزبان جامعه اهل عفاف، حجاب و پاکدامنی است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه حجاب و عفاف در جامعه اسلامی گفت: شما بانوان متعهد و محجبه منتخبان یک امر ویژه و الهی هستید که برای رسیدن جامعه به آن شرایط آرمانی و تحقق خانواده اسلامی تلاش کرده و می‌کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رسالتی که همه افراد در حوزه جهاد تبیین بر عهده دارند افزود: جهاد تبیین امری فوری، قطعی و همگانی است و امروز مهمترین نعمتی که باید تبیین و شکرگزاری شود تبیین جایگاه رفیع ولایت است.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه امروز ولایت‌پذیری صراط مستقیم جامعه ما در عصر غیبت است، افزود: بالاترین نعمتی که انسان همواره باید شکرگزار آن باشد نعمت هدایتگران جامعه است که امروز این نعمت، همان نعمت ولایت است و ما باید با رفتار و اعمال خود شکر این نعمت را به جا آوریم.

وی با بیان اینکه بهترین راه شکرگزاری اطاعت پذیری محض است، افزود: امروز همه ما تکلیف داریم که از نعمت ولایت فقیه اطاعت کنیم و قطعا بانوانی که حجاب اسلامی را رعایت می‌کنند به فرمان رهبر خود لبیک گفته اند.

فرمانده نزاجا افزود: بانوانی دیندار خود را در صدف حجاب پوشانده اند و به این ترتیب وقار و شخصیت الهی پیدا کرده اند.

امیر حیدری در پایان گفت: حجاب مطالبه جامعه الهی است و شما پاکان، ولایتمداری را با حجاب خود به منصه ظهور رسانده اید.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها