مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد خواستار شد؛

لزوم شناسایی اولویت‌های فرهنگی استان‌ها/ توزیع ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

«رمضانی» بر ضرورت شناسایی اولویت‌های فرهنگی استان‌ها و حل این دغدغه‌ها با راهنمایی و هدایت و تدبیر رؤسای شورای فرهنگ عمومی استان‌ها تأکید و گفت: این موضوع به عنوان یک سیاست مدنظر قرار گرفته و اعتبارات خوبی برای آن تعبیه شده است.
کد خبر: ۵۳۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ - 12July 2022

لزوم شناسایی اولویت‌های فرهنگی استان‌ها/ توزیع 400 میلیارد تومان اعتبار جهت کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی رمضانی‌چابک» مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری هم‌افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی، اظهار داشت: در این راستا باید از حداکثر ظرفیت‌ها در جهت یک حرکت هدفمند و قاعده‌مند استفاده و از هدر رفت اعتبارات و منابع و توان و انرژی مجموعه‌ها جلوگیری شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم شکل‌گیری نیاز‌های واقعی در زمینه حکمرانی فرهنگی تأکید کرد و افزود: همچنین باید اجرا و تصدی امور به مجموعه‌های مردمی واگذار شود و این ۲ اصل مورد تأکید وزارتخانه قرار دارد و در سطح کلان نیز این مهم محقق شده است.

رمضانی‌چابک با تأکید بر اینکه باید از تصدی‌گری پرهیز و اجرا و برون‌سپاری و تصدی را به مجموعه‌های مردمی واگذار شود، تبیین کرد: سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور توزیع شد.

وی بر ضرورت شناسایی اولویت‌های فرهنگی استان‌ها و حل این دغدغه‌ها با راهنمایی و هدایت و تدبیر رؤسای شورای فرهنگ عمومی استان‌ها تأکید و گفت: این موضوع به‌عنوان یک سیاست مدنظر قرار گرفته و اعتبارات خوبی برای آن تعبیه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها