کاهش مراجعه حجاج به مراکز درمانی؛

۶ حاجی ایرانی در بیمارستان سعودی بستری هستند

رئیس هیأت پزشکی حج و زیارت از کاهش تعداد مراجعات زائران ایرانی به مراکز درمانی این هیأت درایام تشریق خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ - 12July 2022

کاهش مراجعه حجاج به مراکز درمانی/ ۶ حاجی ایرانی در بیمارستان سعودی بستری هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس‌، «سیدعلی مرعشی» رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده برای حج ۱۴۰۱ فعالیت‌های پزشکی و درمانی در عرفات و منا روان انجام شد.

وی تعداد خدمات ارائه شده در منا به زائران ایرانی را بیش از سی و شش هزار و ۶۰۰ مورد عنوان کرد و از ویزیت هزار و چهار هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده به مراکز درمانی هیأت پزشکی و ۹۰ مورد بستری خبر داد.

مرعشی همچنین تعداد خدمات ارائه شده به زائران ایرانی در عرفات را بیش از پنج هزار و ۳۸۰ مورد و ۴۴ بستری اعلام کرد و گفت: بیماران بستری در منا و عرفات خدمات لازم را دریافت کرده و مرخص شدند.

وی ادامه داد: درحال حاضر چهار بیمار در بیمارستان مرکز پزشکی در مکه بستری هستند که سه نفر ناراحتی گوارشی دارند و همچنین سه بیمار مرد و سه بیمار خانم هم که به بیمارستان سعودی منتقل شده‌اند تحت درمان قرار دارند و حال عمومی همه بیماران بستری خوب است.

مرعشی در پایان از همکاری خوب سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با هیأت پزشکی حج و زیارت در ایام تشریق تقدیر کرد و آن را در ارائه خدمات مناسب‌تر به زائران کشورمان مؤثر دانست و گفت: ارتباط بین دو جمعیت هلال احمر ایران و عربستان هم در حج امسال مطلوب بوده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها