مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است

سرهنگ «فولادی» گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور قلمداد می‌شود که انتقال ارزش‌های آن به نسل‌های بعدی یک وظیفه انقلابی و ملی است.
کد خبر: ۵۳۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 12July 2022

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور قلمداد می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان ایلام اظهار داشت: استاندار ایلام برای اجرای طرح های حوزه دفاع مقدس سنگ تمام گذاشته است. دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور قلمداد می شود که انتقال ارزشهای آن به نسل های بعدی یک وظیفه انقلابی و ملی است.

فولادی در ادامه گفت: اگر در مقطعی گسست نسلی را در کشورمان شاهدیم، این گسست نتیجه مغفول ماندن ارزشها و اثرات فرهنگی دفاع مقدس در طرح های فرهنگی و تربیتی کشور است. با تشکر از تعامل استانداران قبلی استان ،تشکر صمیمانه خود را از استاندار فعلی ایلام به خاطر تعامل گسترده با حفظ آثار اعلام می دارم.

وی در ادامه گفت: استاندار با حضور تمام قد در میدان عمل ،همه ظرفیت ها را جهت حمایت از اداره‌کل حفظ آثار و تحقق برنامه های حوزه دفاع مقدس به کار بسته است. دوره مدیریت خود در اداره‌کل حفظ آثار را به خاطر خدمت به دفاع مقدس و ارزش های والای شهدا و ایثارگران روشن ترین دوران خدمت خود می‌دانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار