معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح:

هنر؛ رسانه‌ای برای انتقال آرمان شهدا به نسل جوان است

سردار «عبداللهی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس متعلق به همه مردم است؛ در این مراکز باید نقش آفرینی فرماندهان، رزمندگان، ایثارگران و شهدای گیلان با ابزار هنر به نسل جوان منتقل شود.
کد خبر: ۵۳۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 13July 2022

با ابزار هنر نقش شهدای گیلان به نسل جوان جامعه منتقل شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح شامگاه (سه‌شنبه) در دیدار با سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر انتقال دست‌آوردهای فرماندهان شهید، جانبازان، ایثارگران با ابزار هنر به جوانان، اظهار داشت: دفاع مقدس مربوط به آحاد مردم است، لذا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز به همه مردم تعقل دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امید است نقش هر استان در دفاع مقدس به زبان هنر و در قالب فن آوری روز در موزه دفاع مقدس به دور از اغراق عملیاتی شود.

وی با تاکید به پیوند دوران دفاع مقدس با محور مقاومت در موزه دفاع مقدس، تصریح کرد: در تدوین محتوا از رویداد‌های غنی مذهبی مردم گیلان از آل بویه گرفته تا نهضت جنگل و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه دوران درخشان دفاع مقدس و پیوند این دوران با محور مقاومت لحاظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار