با حضور رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس؛

نشست منطقه‌ای خاطره‌نویسی دفاع مقدس در گلستان برگزار شد

هجدهمین دوره از نشست‌های منطقه‌ای خاطره‌نویسی دفاع مقدس با موضوع زیباشناسی در خاطره‌نویسی دفاع مقدس، به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ - 13July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، هجدهمین دوره از نشست‌های منطقه‌ای خاطره‌نویسی دفاع مقدس با موضوع زیباشناسی در خاطره‌نویسی دفاع مقدس، امروز (چهارشنبه) با حضور سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌گلستان و همچنین نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان، زیر نظر اساتید مطرح کشور برگزار شد.

رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس در این نشست اظهار داشت: تصمیمات و برآور‌های خوبی در جلسات تخصصی با حضور اساتید مجرب گرفته شد تا نشست تخصصی خاطره‌نویسی دفاع مقدس به میزبانی استان گلستان با حضور نویسندگان استان و ارتباط تصویری با سایر استان‌های کشور برگزار شود.

وی افزود: این کارگاه با موضوع زیبایی‌شناسی در خاطره‌نویسی دفاع مقدس برگزار می‌شود که این موضوع بر اساس راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما نیز تلاش می‌کنیم این راهبرد‌ها را در حوزه خاطرات دفاع مقدس پیاده‌سازی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان نیز در این نشست، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، به معرفی جامعه ایثارگری، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و همچنین وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام در استان گلستان پرداخت.

برگزاری نشست منطقه ای خاطره نویسی دفاع مقدس

برگزاری نشست منطقه ای خاطره نویسی دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها