بیانیه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس

در سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با یادآوری حماسه ها و دلاوری های انجام گرفته در هشت سال دفاع مقدس بر این باور استواریم که تا باطل است، جنگ و جهاد نیز می باشد و ما هرگز از پا نمی نشینیم.
کد خبر: ۵۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ - 22September 2015

بیانیه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت  هفته دفاع مقدس

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، مدیر کل  حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت  هفته دفاع مقدس  با صدور پیامی اعلام نمود: در سال 1359 هنگامی که رژیم بعث عراق، حمله به ایران را آغاز نمود، هیچ گاه گمان نمی کرد کار جنگ به جایی برسدکه دست به دامان سازمان های بین المللی شود تا خود را نجات دهد.

رژیم بعث عراق فکر می کرد می تواند با اعمال فشار و تهدیدهای بین المللی ملت سلحشور ایران را به زانو درآورد اما غافل از این واقعه بود که رزمندگان سلحشور، با دست های خالی اما با تکیه بر سلاح ایمان و تحت فرمان ولایت در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی می کنند و ظلم و جور  وستم را برنمی تابند.

 حوادث هشت سال دفاع مقدس، نقطه عطفی در تاریخ ایران است که درخشان ترین و سرافرازانه ترین این دوران در دفاع مقدس می باشد.فتح و پیروزی بزرگ ملت ایران، مدیون رهبری های مدبرانه حضرت امام (ره)، وحدت ، از خود گذشتگی، بصیرت و اخلاص نیروهای مسلح و مردم بود. این فتح حاصل نشد، مگر با ایثار و فداکاری جوانان مومن و برومند این سرزمین که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند .

اما امروزه نیز ما با همان دشمنان به گونه ای دیگر درگیر نبرد هستیم و تنها محیط جبهه ، سلاح و تاکتیک دشمن تغییر کرده است. دشمن به این نتیجه رسیده  که قدرت این ملت با حمله نظامی از بین نمی رود در نتیجه، دست به جنگ فرهنگی و حمله مستقیم به افکار و اعتقادات این مردم زده است. چند سالی است که دشمن جنگ نرم را سرلوحه کار خود قرار داده تا شاید این گونه بتواند ملت ایران را از پای در آورد.

از یک سو تحریم و فشارهای اقتصادی و از سوی دیگر با سست نمودن عقاید جوانان ایران و ترویج بی بند و باری به وسیله ماهواره، اینترنت، فیلم های مبتذل و در کل فضای مجازی و سایبری، عداوت با نظام مقدس جمهوری اسلامی را با شکلی دیگر آغاز کرده است. مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود دغدغه فرهنگ را جدی دانسته و همگان را به تلاش و مجاهدت در راه اعتلای فرهنگ به ویژه مقابله با دشمن در فضای اعتقادی و فکری دعوت نمودند.

همان گونه که در سه دهه گذشته ثابت شده است، این ملت غیور با پیروی کامل از رهبر فرزانه انقلاب با افزایش بصیرت و دشمن شناسی از این مبارزه هم سربلند خارج می شود.انشاا... .

 در سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با یادآوری حماسه ها و دلاوری های انجام گرفته در هشت سال دفاع مقدس بر این باور استواریم که تا باطل است، جنگ و جهاد نیز می باشد و ما هرگز از پا نمی نشینیم تا باطل را رسوا و نابود سازیم و در این جهاد مقدس نیز از درگاه ایزد منان توفیق شهادت در راه اسلام و قرآن را مسئلت می نماییم. باشد که جزو ادامه دهندگان طریق شهدای عظیم الشان قرار گیریم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها