جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

نقش مادران و همسران شهدا در دفاع مقدس بی‌بدیل بود/ دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه آن‌ها می‌شود

امیر «سهرابی» گفت: دیدار مسئولان با خانواده شهدا بیشتر به‌خاطر تاسی گرفتن از این عزیزان و گرفتن روحیه و تقویت برای دفاع از کشور در میدان‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 13July 2022

نقش مادران و همسران شهدا در دفاع مقدس بی‌بدیل بود/ دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه آن‌ها می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل خانواده شهید شمشادیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید والامقام، اظهار داشت: شهدا و خانواده‌های معظم آنها نقش مهمی در دفاع از کشور و پاسداری از ارزش‌های اسلامی داشته‌اند که باید برای جوانان و نسل حاضر بیان شود.

امیر سهرابی افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که در هوانیروز ارتش قهرمان‌هایی تربیت یافته‌اند که برای دفاع از عزت کشور به مقابله با دشمن پرداخته و در این راه به شهادت رسیدند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به آیه قرآن که مبنی بر اینکه شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند‌، افزود: شهید شمشادیان امروز زنده است و بر اعمال و گفتار ما ناظر است و به‌عنوان یک الگوی مناسب برای نسل حاضر و نسل آینده خواهد بود.

امیر سهرابی در ادامه بر نقش مادران و همسران شهدا در دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: مادران و همسران رزمندگان و شهدا نقش مهمی در دفاع از کشور در جنگ تحمیلی داشتند چون هم فرزندان و هم همسران خود را برای حضور در جبهه مهیا و روانه می‌کردند و هم به‌عنوان مرد خانه در غیاب همسران و فرزندان خود مسئولیت حفظ خانه و خانواده را بر عهده داشتند‌.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تکریم خانواده شهدا ابراز داشت: تکریم واقعی از خانواده‌های معظم شهدا را خداوند انجام خواهد داد و دیدار مسئولان با خانواده شهدا بیشتر به‌خاطر تاسی گرفتن از این عزیزان و گرفتن روحیه و تقویت برای دفاع از کشور در میدان‌های مختلف است.

وی خاطر‌نشان کرد: نقش شهدا و خانواده‌های معظم شهدا در دفاع از کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی باید در جامعه تبلور یابد تا جوانان ما درک درستی از نقش شهدا در پایداری از کشور داشته باشند و این وظیفه بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.

سرتیپ دوم پاسدار«ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ابتدای این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا دوران دفاع مقدس و این شهید معظم، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا یادگاران ارزشمندی هستند که نقش آنها در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

سردار ‌باباخانی افزود: همسر شهید شمشادیان در ماموریت های شهید در مناطق عملیاتی غرب حضور یافته و با ایثار و فداکاری در کنار شهید والامقام خود قرار می گرفتند که این اعمال شایسته تقدیر است.

وی با تاکید بر لزوم دیدار مسئولان با خانواده های معظم شهدا بیان داشت: حضور در کنار خانواده‌های شهدا باعث افتخار مسئولان است و موجب ایجاد روحیه و انگیزه برای خدمت بیشتر به مردم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار