استاندار همدان:

بنیان خانواده باید بیش از پیش تقویت شود

«قاسمی فرزاد» گفت: دشمنان مردم و انقلاب می‌خواهند از بحث حجاب و عفاف سلاحی بسازند تا از طریق آن در جامعه شکاف ایجاد کنند. به همین منظور باید در راستای استحکام و تقویت بنیان خانواده بیش از پیش تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۳۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 13July 2022

بنیان خانواده باید بیش از پیش تقویت شود/ با سلام و خداقوت در خصوص خبر قبلی با کد 534068، بنده گفتگو گرفتم شما اسم گوینده خبر را تو لید حذف کردید، در ضمن کنگره شهدای استان همدان سال آینده برگزار خواهد شد این مسابقات در راستای کنگره است تو کنگره برگزار نمی شود.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز در همایش عفت فاطمی و غیرت علوی به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: زنان در فرهنگ و تمدن اسلام، دارای یک جایگاه والا هستند که به عنوان یک گوهر وجودی و امانت الهی باید در حفظ و حراست آن‌ها ‌کوشید.

وی با بیان اینکه نگاه همه ادیان الهی نسبت به زنان، حفظ و حراست از گوهر وجودی و ارزش معنوی زنان است، افزود:  نگاه کالامحور استکبار جهانی به زنان، بهره‌برداری تبلیغاتی و کاهش ارزش و منزلت آنان در جامعه است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه آنچه گوهر وجودی زنان را حفظ می‌کند حجاب و عفاف است، گفت:  بانوان ایران اسلامی قدر و منزلت عفاف و حجاب را به خوبی می‌دانند.

وی بیان داشت: دشمنان مردم و انقلاب می‌خواهند از بحث حجاب و عفاف سلاحی بسازند تا از طریق آن در جامعه شکاف ایجاد کنند. به همین منظور باید در راستای استحکام و تقویت بنیان خانواده بیش از پیش تلاش کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه فرهنگ عفاف و حجاب در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی انجام و اجرا خواهد شد، افزود:  کارکنان آقا و خانم، نسبت به رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان این برنامه از بانوان و آقایان برگزیده که در زمینه ترویج عفاف و حجاب در استان فعالیت داشته‌اند، با اهدا لوح، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار