فرمانده سپاه ناحیه اراک:

بسیج هویت واقعی ملت ایران اسلامی است

سرهنگ مهجوری گفت: بسیج گنجینه‌ای از تجربیات و ظرفیت‌های فراوان است و در حقیقت بسیج هویت واقعی ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 13July 2022
بسیج گنجینه ای از تجربیات ارزشمند و نمایشگاهی از ظرفیت ها و هویت واقعی ملت ایران است / ۳۶۰ گروه جهادی در شهر اراک به مردم خدمات تخصصی ارائه می دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی دانش آموزی رسم هجرت در کانون امام علی(ع) اراک اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی بسیجیان با اخلاص، تواضع، ولایتمداری و مردم دوستی همواره موفقیت‌های بزرگی حاصل کرده و رمز موفقیت بسیج در صحنه های مختلف ولایت و مردم بودن است و روز به روز تقویت می‌شود.
 
وی افزود: بسیج در همه صحنه ها خوش درخشیده و با عمل انقلابی و کار جهادی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و لذا بسیج نسخه گره گشا از مشکلات است.
 
سرهنگ مهجوری با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها مامی توانیم را به اثبات رسانده، گفت: بسیج با حضور خود در کنار مردم و سخت ترین شرایط علاوه بر اینکه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده در بسیاری از بخش ها الگوهای موفق به جامعه و حتی خارج از مرزها ارائه نموده است و لذا فرهنگ بسیجی لازمه پیشرفت و حرکت در گام دوم انقلاب می باشد.
 
وی با تأکید بر اینکه تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه بخش ها مورد توجه بسیج است، افزود: بسیج در این راستا راهبرد در نظر گرفته و با تکنیک و تاکتیک های کارآمد در راستای تحقق فرمایشات رهبری شتابنده حرکت خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: بسیج گنجینه ای از تجربیات ارزشمند و نمایشگاهی از ظرفیت ها و هویت واقعی ملت ایران است و با مجاهدت های میدانی خود برای ملت ایران سپر بلا بوده تا کشور بتواند به سمت اهداف و پیشرفت شتابنده حرکت کند.
 
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین ابعاد خدمت رسانی بسیجیان گروه های جهادی و اردوهای جهادی است که به برکت انقلاب اسلامی در همه اقشار شاهد برگزاری اردوهای جهادی هستیم و در شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی سازماندهی شده و در عرصه های مختلف به مردم خدمات ارائه می دهند.
 
سرهنگ مهجوری با اشاره به دستاوردهای حضور بسیج در اردوهای جهادی گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران بسیجی به مردم خدمات در بخش های مختلف ارائه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز شتابنده در مسیر خدمت رسانی به مردم حرکت خواهیم کرد. ایجاد اشتغال و ارائه خدمات محرومیت زدایی مهمترین اهداف گروه های جهادی است که در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۰۰ شغل ایجاد شد و در سالجاری نیز با توجه به اهمیت تحقق شعار سال در راستای ایجاد اشتغال حرکت خواهیم کرد.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار