دلنوشته/

بانوی باوقار وطن من!

آنگاه که خداوند برای تکمیل خلقتش تو را آفرید، آنگاه که تو را عامل تحکیم اساس آفرینش قرار داد، خودش خواست تا از تو محافظت کند، تا رشد یابی، به کمال برسی، زیبا باشی، زیبا زندگی کنی، زیبا بپروری و زیبا بپرورانی.
کد خبر: ۵۳۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷ - 15July 2022

گروه استان‌های دفاع‌پرس- «فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد؛ آنگاه که خداوند برای تکمیل خلقتش تو را آفرید، آنگاه که تو را عامل تحکیم اساس آفرینش قرار داد، خودش خواست تا از تو محافظت کند، تا رشد یابی، به کمال برسی، زیبا باشی، زیبا زندگی کنی، زیبا بپروری و زیبا بپرورانی.

پس تو را مستوره آفرید، تو را عفیف آفرید و از تو خواست خودت را حفظ کنی از آنچه نباید ببینی و آنکس که نباید ببیندت. خالق بی همتا از تو خواست که برای تعالی خودت و اندیشه ات جز آنچه از وجودت که خودش مقدر فرموده همه را در حجاب نگه داری و بتوانی اشرف مخلوقاتش باشی. پس باید به این باور برسی که زنی که زیبایی اندیشه پیدا کرده باشد، زیبایی بدنش را نشان نمی‌دهد.

باید به این باور برسی که حجاب یک حکم اجباری و ظالمانه نیست. چگونه حجاب می‌تواند ظالمانه باشد وقتی که در بیشتر کشور‌ها پوشیدن آن شجاعت بیشتری نیاز دارد تا برداشتن آن؟

باید به این باور برسی که حجاب رساندن زن به رتبه عالی معنویت است. هیچ باغبانی را سرزنش نمی‌کنند که چرا دور باغ خود حصار و پرچین کشیده ای.

به این باور برس که محافظت از باغ وجودت و شخصیت نورانی که خداوند در تو نهادینه کرده است در برهنگی و عرضه بر نامحرمان میسر نمی‌شود. باید خود را حفظ کنی از دست‌ها و نگاه‌های آلوده‌ای که هر کدام به دنبال تکه‌ای از وجود تو اند.

شیرزن ایران اسلامی من!
باید حیا را بفهمی که تا حیا را نفهمی، حجاب معنا پیدا نمی‌کند.

چادر سیاه تو را محجبه نخواهد کرد، باید عفیف باشید و کرامت ذاتی خود را حفظ کنی. آنگاه به جایگاه اصلی خود خواهی رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار