فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

جنگ نرم از بمباران اتمی نیز خطرناک تر است/ عجز و ترس آمریکا از حمله به ایران از برکات دفاع مقدس است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: جنگ نرم حتی از بمباران اتمی نیز خطرناک تر است زیرا در بمباران اتمی یک قسمت از کشور صدمه می بیند اما در بمباران فرهنگی نه تنها تمام جامعه مورد هدف هستند بلکه نسل های آینده نیز از این بمباران و تبعات ان در امان نمی مانند.
کد خبر: ۵۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ - 22September 2015

جنگ نرم از بمباران اتمی نیز خطرناک تر است/ عجز و ترس آمریکا از حمله به ایران از برکات دفاع مقدس است

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ پاسدار قاسم رضایی طی سخنانی در جمع کارکنان ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا به وابستگی کشورمان در زمان طاغوت به بلوک غرب اشاره کرد و گفت : حاکمان ایران در آن زمان نوکر استکبار جهانی و بلوک غرب بودند و حتی در جهت منافع آنها از منافع ملی می گذشتند.

وی افزود: حال که تمام کشورهای دنیا وابسته به دو بلوک غرب یا شرق بودند مردم ایران با ندای الله اکبر و با اتکا به کتاب الهی و پیروی از ولایت، بت ها را شکستند و پرده ها و غبار ها را کنار زده و به عنوان یک حکومت الهی راه حق را در پیش گرفتند.

فرمانده مرزبانی ناجا قطع منافع کشورهای استکباری در پی پیروزی انقلاب اسلامی و ترس از فراگیر شدن پیام این انقلاب الهی و فروپاشی بلوک های غرب و شرق را یکی از علل حمایت مستکبرین عالم از رژیم صدام برشمرد و گفت : دشمنان سعی داشتند با ایجاد تفرقه و جنگ های قومی و قبیله ای و مذهبی از درون و جنگ تحمیلی از بیرون نهال نو پای انقلاب اسلامی را خشک کنند اما وعده خداوند متعال به مومنین حق بود و خداوند با شکست آنها در طبس پشتیبانی خود را از مردم مسلمان ایران به اثبات رساند.

وی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی را وجود دو بال ولایت و فرهنگ عاشورا برشمرد و تصریح کرد : نفس گرم امام راحل که برگرفته از اسلام ناب و روح الهی بود مردم را بسیج کرد و فرهنگ عاشورا جانی دوباره به تن های خسته مردم داد و مردم ایران با کمترین امکانات و تجهیزات طرح های عملیاتی دشمنان را بر هم ریختند.

رضایی با اشاره به چرایی نامگذاری 8 سال جنگ عراق علیه ایران به نام 'دفاع مقدس' و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را یادآور شد و بر وارد کردن ارزش ها و نگاه الهی این دوران به زندگی روزمره مرزداران تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا زنده شدن فرهنگ شهادت را یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس برشمرد و گفت : خونی که جوانان این ملت در آن دوران به پای نهال انقلاب اسلامی اهدا کردند موجب بیمه شدن ایران در برابر تهدیدات بزرگ شد و عجز و ترس آمریکا از حمله به ایران اسلامی را گویای این مطلب برشمرد.

وی عدم آشنایی با آرمان های انقلاب اسلامی ، جایگاه والای ولایت فقیه و فرهنگ شهادت در بین مردم ایران را ازجمله خطاهای استراتژیک دشمنان در طرح ریزی حمله به ایران برشمرد و افزود : دشمنی که تصور فتح 3 روزه کشورمان را در ذهن خود می پروراند با ورود به شهرهای مرزی ایران با مرزنشینان و عشایری روبرو شد که بدون ترس از توپ و تانک های آنان با سلاح های ابتدایی در برابر آنان ایستادند.

رضایی ادامه داد: دشمن بعد از جنگ سخت با شناسایی ریشه های پرورش جوانان متعهد و رزمندگان سخت کوش که همانا از خانواده های مسلمان بودند با جنگ نرم به دنبال فرو پاشی بنیان خانواده های ایرانی آمده و قصد دارد با تخریب فرهنگ والای اسلامی و جایگزینی آن با فرهنگ غربی توسط شبکه های ماهواره ای بنیان اعتقادی و فرهنگی جوانان ما را سست کرده و موجب فروپاشی بنیان خانواده ها شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه تبعات جنگ نرم بسیار بیشتر از جنگ سخت است گفت : جنگ نرم حتی از بمباران اتمی نیز خطرناک تر است زیرا در بمباران اتمی یک قسمت از کشور صدمه می بیند اما در بمباران فرهنگی نه تنها تمام جامعه مورد هدف هستند بلکه نسل های آینده نیز از این بمباران و تبعات ان در امان نمی مانند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار