معاون هماهنگ‌کننده نهاجا در جمع خبرنگاران:

دشمن در قالب جنگ نرم امروز نهاد خانواده را هدف قرار داده است

امیر سرتیپ طالب‌زاده گفت: دشمن در قالب جنگ نرم امروز محوری‌ترین نهاد انسجام جامعه یعنی خانواده را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۵۳۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 14July 2022

دشمن در قالب جنگ نرم امروز نهاد خانواده را هدف قرار داده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در حاشیه برگزاری جشن غدیر این نیرو که در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با اشاره به نقش و اهمیت خانواده در نیرو‌های مسلح اظهار داشت: نیروی هوایی ضمن ارتقای توان رزم و آمادگی برای مقابله با تهدیدات سخت دشمن همواره نسبت به اهمیت خانواده به عنوان محوری‌ترین کانون انسجام جامعه نیرو‌های مسلح طمع داشته و در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد انحراف و اضمحلال در این نهاد مقدس بوده است.

امیر طالب‌زاده گفت: دشمنان ما با در نظر گرفتن ۸ سال دفاع مقدس به خوبی دریافته اند که در عرصه جنگ نظامی و تهدیدات سخت راه به جایی نخواهند برد؛ از این‌رو با بهره‌گیری از ابزار تبلیغاتی و فرهنگ منحط غربی به دنبال از بین بردن نهاد خانواده هستند و ما نیز در این عرصه باید با قدرت وارد عمل شویم چراکه خانواده مهمترین پشتوانه و انگیزه هر ملتی برای دست‌یابی به قله‌های پیشرفت و تعالی و دفاع از ارزش‌های ملی محسوب می‌شود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند تا نهاد خانواده را ارج نهد و با تجلیل از خانواده‌های ارزشی جایگاه این نهاد مقدس را در فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار دهد.

امیر طالب‌زاده خاطرنشان کرد: بدون تردید سبک زندگی ایرانی و اسلامی که در پرتو فرهنگ قرآنی و پیشینه کهن تاریخ ایران زمین شکل گرفته است می‌تواند پاسخگوی نیاز‌ها و بسترساز رفع موانع و مصونیت زا در برابر شبیخون فرهنگی دشمن باشد.

وی گفت: ما در دوران دفاع مقدس به خوبی مشاهده کردیم که چگونه ملت بزرگ ایران که پروش یافته نهاد مقدس خانواده بودند پشت نظام و اسلام ایستادند و دشمن بعثی و حامیان شرقی و غربی‌اش را زمین گیر کردند.

بر اساس این گزارش، جشنواره عید غدیر خم با حضور فرماندهان و خانواده کارکنان نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و نیروی هوایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها