فرماندار شادگان:

مردم و مسئولین شادگان با افتخار آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند

صالح زاده با اشاره به عشق و ارادت مردم شهرستان شادگان نسبت به ائمه اطهار(ع) گفت: همه دستگاه های اجرایی و مردم شادگان به صورت خودجوش آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۵۳۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 14July 2022

مردم و مسئولین شادگان با افتخار آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «جمال صالح زاده» فرماندار شادگان امروز در نشست ستاد اربعین این شهر با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حسینی برای مردم و حتی مجامع بین المللی، اظهار داشت: امیدواریم امسال با اقدامات و برنامه ریزی ادارات جهت برگزاری اربعین امسال در این شهرستان اقداماتی به یاد ماندنی اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه همه ما موظف به برگزاری باشکوه مراسم اربعین هستیم، افزود: هیچگونه کوتاهی و یا کم کاری از سوی اعضای ستاد اربعین شادگان پذیرفتنی نیست.

فرماندار شادگان گفت: از ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان انتظار می رود همه پای کار باشند و دست به دست هم بدهیم تا برنامه ای که امسال برای برگزاری اربعین طراحی شده با لطف و عنایت امام حسین(ع) باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

صالح زاده یادآور شد: دستگاه های اجرایی و موکب های حسینی این شهرستان با عزم جدی برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت های لازم به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

فرماندار شادگان گفت: ستادهای مختلفی در سطح شهرستان شادگان برای استقبال و اسکان و پذیرایی تشکیل شده و علاوه بر این نیز ستاد مردمی در سطح شهرستان شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم شهرستان شادگان نسبت به ائمه اطهار(ع) متذکر شد: همه دستگاه های اجرایی و مردم شادگان به صورت خودجوش آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.

صالح زاده با اشاره به فرصت باقی مانده تا اربعین حسینی از همه دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان خواست با بسیج امکانات، زیر ساخت لازم را برای تامین امکانات مورد نیاز زائران کربلای معلی در مسیر تردد زوار به طرف مرز شلمچه را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار