مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان مطرح کرد؛

آمادگی نسل جوان جهت بهره‌برداری از فرهنگ ایثار و شهادت

سردار «ظفری» گفت: نسل جوان این آمادگی را دارد که با بهره‌برداری از ارزش‌های جامعه دینی و انقلابی و مخصوصا ایثار و شهادت رزمندگان به سمت اهداف والا حرکت کند.
کد خبر: ۵۳۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 14July 2022

آمادگی نسل جوان جهت بهره‌برداری از فرهنگ ایثار و شهادتسردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در راستای کنگره شهدای همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: شکرگذار خدا هستیم امروز با یک نگاه جدید به نسل جوان حرکت‌های اصیلی در جامعه دارد صورت می‌گیرد و نسل جوان این آمادگی را دارد که با بهره‌برداری از ارزش‌های جامعه دینی و انقلابی و مخصوصا ایثار و شهادت رزمندگان به سمت اهداف والا حرکت کند.

وی افزود: مراسم امروز در ظاهر مسابقه ورزشی بود، ولی پر از ارزش‌های دوران دفاع مقدس بود و ما شاهد حضور بچه‌های کم سن و سالی بودیم که ارادت به پرچم حرم امام رضا (ع) داشتند، امروز شاهد تعظیم نسل جوان ورزشکار به شهدایی همچون شهید ورزشکار شمسی‌پور بودیم و این گواه این است که ما مسیر را درست انتخاب کردیم.

سردار ظفری تصریح کرد:  باید اینگونه برنامه ها را دنبال و به نسل جوان اجازه ورود دهیم و اگر اشتباهاتی هم دارند اصلاح کنیم که اینها زمینه‌ساز حرکت انقلاب بعد از این دوران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار