جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

نهادینه کردن حجاب در جامعه باید از خانواده‌ها آغاز شود

سردار کریمیان گفت: نهادینه کردن حجاب در جامعه باید از خانواده آغاز شود چون دشمن درصدد ضربه زدن به بنیان خانواده است.
کد خبر: ۵۳۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 14July 2022

نهادینه کردن حجاب در جامعه باید از خانواده آغاز شودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار «قدرت کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در همایش پیاده روی خانوادگی امروز (۲۳ تیرماه) برگزار شد، با تبریک هفته عفاف و حجاب و فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار داشت: حضور همه شماعزیزان در این برنامه بیان کننده پیام‌های های متعددی است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین استان ایلام بیان کرد: شرایطی بر جامعه دارد حکم فرما می‌شود که درصدد تغییر برخی از ارزش‌ها در جامعه است بخصوص در حوزه عفاف و حجاب که می توان با یک برنامه ریزی مناسب و ارائه برخی راهکار ها، بسیاری از برنامه ریزی های دشمنان که درصدد کم رنگ شدن حجاب در جامعه است را نقش برآب کرد.

سردار کریمیان بیان کرد: دشمن درصدد ضربه زدن به جامعه است و از هر حربه و ترفندی برای رسیدن به اهداف خودش استفاده می کند. در حوزه حجاب نیز با ارائه یک برنامه فرهنگی مدون می توانیم جامعه را تغییر باطنی ظواهری منفی مصون بداریم. دشمن تمام قد برای براندازی کشور ما پای کار آمده است و با هدف قرار دادن خانواده ها و مادران سعی در ضربه زدن بر بنیان خانواده را دارد.

وی در ادامه گفت: ارزش و قدر زنان و مادران ما همان وقار و متانت آنان هست که دشمن روی همین موضوع متمرکز شده است و تمام تلاش خود را در راستای جدا کردن زنان از ارزشهای اسلامی بکار خواهد گرفت.

سردار کریمیان عنوان کرد: امروز دشمن با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی سعی در رخنه کردن در بنیان خانواده را دارد و با تولید محتواهای غربی درصدد کم رنگ کردن بنیان خانواده است. اگر بنیان خانواده مورد لطمه واقع شود بسیاری از معضلات اجتماعی رخ خواهد داد که باید در این راستا خانواده ها همت مضاعفی را از خودشان نشان دهند و نگذارند دشمن به اهداف شوم خودش برسد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: دست‌اندرکاران و مسئولان این امر باید فلسفه و زیبایی های حجاب را در جامعه بازگو نمایند، و جامعه را از پیامدهای داشتن حجاب آگاه نمایند، چرا که بدانید وآ گاه باشید دشمن با نقشه های شوم خودش اهداف بزرگی را در سر می پروراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار