نماینده مردم در مجلس:

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

ویسکرمی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در معرض زوال جدی و سراشیبی سقوط قرار گرفته است، گفت: قطعاً سفر بایدن به منطقه نمی‌تواند این رژیم را از بحران نجات دهد.
کد خبر: ۵۳۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ - 16July 2022

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهرداد ویسکرمی» نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع بایدن به منطقه، اظهار داشت: وضعیت رژیم غاصب صهیونیستی از ابتدا حیات نامشروع خود نامطلوب و بحرانی است، دولت‌های متعددی همه در حل بحران رژیم ناتوان بودند.

ویسکرمی گفت: نکته دیگر تهدیدات داخلی است که رژیم را تهدید می‌کند، نمونه آن عملیات شهادت طلبانه موفقی بود که امنیت داخلی اسراییل را به چالش و سخره گرفته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادثی با منبع نامعلوم مانند آتش سوزی‌های مکرر و قدرت پهبادی و موشکی مقاومت مخصوصا حزب الله و جبهه مقاومت در فلسطین موجب شده که رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار بگیرد.

ویسکرمی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی در معرض زوال جدی و سراشیبی سقوط قرار گرفته، به طوری که این موضوع در رسانه‌های رژیم صهیونیستی به طور جدی مطرح است.

وی با بیان اینکه به طور طبیعی و در چنین شرایطی صهیونیستی‌های آمریکا به رییس جمهور آمریکا فشار خواهد آورد تا خود را هزینه کنند، عنوان کرد: در واقع این سفر با هدف تثبیت، مشروعیت و اعتبار به رژیم صهیونیست است، ممکن است حامل کمک و وعده به رژیم باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خصوصیات بارز رژیم صهیونیست در طول تاریخ ترسو بودن است، نمونه آن جنگ خیبر است.

ویسکرمی بیان کرد: اکنون هم که اسرائیل در محاصره مقاومت قرار دارد به دنبال برگزاری مانور‌های شکننده با برخی از کشور‌های مرتجع عرب است، اما به طور طبیعی نتوانسته موفق باشد و بقای رژیم را تضمین کند.

وی گفت: از طرف دیگر ما با موضوع انرژی مواجه هستیم که بر اثر جنگ روسیه و اوکراین رخ داده، تامین انرژی هم می‌تواند یکی از انگیزه‌های سفر بایدن باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نکته دیگر اینکه ایجاد یک اتحاد بین رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع عرب در دستور کار آمریکا قرار دارد.

ویسکرمی تاکید کرد: در مجموع هیچ رژیمی نمی‌تواند رژیمی که از درون پوسیده است را نجات بدهد، همانطور که آمریکا نتوانست رژیم پهلوی را در مقابل مردم ایران محافظت کند و به راحتی حکومتش از هم پاشید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه آمریکا نشان داد که به نوکران خود تا زمانی که گاو شیرده باشند توجه دارد، عنوان کرد:، اما زمانی که مشکل پیدا می‌کنند قطعا آن‌ها را رها می‌کنند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم از اساس نامشروع نمی‌تواند ریشه واقعی در زمینی بزند که آن را با خون کودکان غصب کرده و قطعا زوال آن با اتفاقاتی که در محور مقاومت افتاده سریعتر اتفاق خواهد افتاد.

ویسکرمی گفت: وعده ۲۵ ساله مقام معظم رهبری مبنی بر محو رژیم اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: به یاد داریم که در ده سال قبل اگر کسی صحبت از زوال اسراییل را مطرح می‌کرد مورد نقد قرار می‌گرفت، اما امروز این صحبت به یک باور تبدیل شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: قطعا سفر بایدن به منطقه نمی‌تواند رژیم اسراییل را از این بحران نجات دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار