شهید «کریم احمدنژاد»:

اشتیاق عشق به شهادت همچون قطره به دریاست

در وصیت نامه شهید احمدنژاد آمده است؛ درود بر اين ايثارگری و فداكاری. مشتاقان راه الله از عشق به شهادت هر چه بگوييد و بنويسيد و صحبت كنند، کم است چون قطره ای از دريا گفته اید.
کد خبر: ۵۳۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ - 16July 2022

اشتیاق عشق به شهادت همچون قطره به دریاستبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، شهید «کریم احمدنژاد» هشتم مهر 1325، در شهرستان انديمشك به دنيا آمد. پدرش محمد، در شركت راه آهن کارگری می کرد و مادرش فاطمه نام داشت. وی تا پايان دوره كاردانی درس خواند. 

کریم در سال 1359 ازدواج كرد و صاحب دو پسر شد سپس به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و در بيست و ششم تيرماه 1361، در شلمچه به شهادت رسيد.

پيکرش مدت ها در منطقه بر جای ماند و سال 1374 پس از تفحص، در گلزار شهدای زادگاهش به خاك سپرده شد.

در فرازی از وصیت نامه شهید احمدنژاد آمده است؛

به نام خدايی كه شهدا با شوق و علاقه كامل به سوی او در حركت و پروازند و هرگز يك لحظه از راه معشوق دلسرد و مأيوس نشده اند. درود بر اين ايثارگری و فداكاری. مشتاقان راه الله از عشق به شهادت هر چه بگوييد و بنويسيد و صحبت كنند، کم است چون قطره ای از دريا گفته اید.

تو هم ای برادر و خواهر از هر فرقه و دسته ای كه هستی، خاك بودی در برابر خدای جهان اندكی، پس هيچ مغرور مباش چون روزی به خاك بايد برگردی پس چه ارزشی دارد از مردم جدا شدن به خاطر يك پست و مقام يا مال و منال اين دنيای فانی. 

به شما برادران و خواهران عزيزم توصيه می كنم مرتب نماز و دستورات قرآن كه برنامه انسان سازی است انجام دهيد جز قرآن كتابی كامل نيست اگر باور نداريد تحقيق كنيد ولی خدا می داند به هدف نخواهيد رسيد تا زود است رجعت كنيد و دو دستی اين كتاب پر از اميد و بركت را دريابيد، بخوانيد، بخوانيد، بخوانيد با معنی و از پرسيدن كوتاهی نفرماييد كه راه سعادت و پيروزی است.

برای من طلب آمرزش كنيد، چون اگر خدا از کسی راضی نباشد چه كسی می تواند به آرزويش برساند من متاسفم از آنهايی كه سعادت و كمال را و اميد و توان را از ديگران می طلبند. بگو خدا و كار كن و كار كن كه مال تو نيست حتی جان تو مال خداست اگر بدانی. فرزندان تو مال خدا هستند پس برای او مويه نكن گوش به قرآن بده و هرچه گفت اجرا كن ما انسان ها دانسته يا ندانسته اشتباهاتی می كنيم كه اگر اندكی تامل نماييم پی خواهيم برد كه خطاست.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار