معاون نداجا:

قدرت نیروی دریایی ارتش رو به افزایش است

امیر دریادار دوم نصری گفت: قدرت و اقتدار ما با تکیه بر توانمندی نیرو‌های داخلی بیش از گذشته در حال افزایش است.
کد خبر: ۵۳۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 16July 2022

قدرت نیروی دریایی ارتش رو به افزایش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم «فرامرز نصری» معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز (شنبه) در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجای رشت با اشاره به موقعیت ژئوپلتیک جمهوری اسلامی در منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی در موقعیتی قرار دارد که باید در دنیا تاثیرگذار باشد.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به طمع استعمار جهانی به این منطقه گفت: بستر دریا امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قدرت دریایی هم در حوزه نظامی، اقتصادی و استفاده از بستر دریا در راستای رشد و پیشرفت کشور معنا می‌شود.

امیر نصری ناوگان‌های نظامی و نیروی دریایی را پیشران قدرت دریایی دانست و تصریح کرد: امروزه کشور‌های قدرتمند برای نشان دادن اقتدار خود نیروی دریایی خود را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی تربیت یافته در داخل کشور ابراز داشت: قدرت حرکتی نیروی دریایی جمهوری اسلامی با فرماندهی امیر دریادار ایرانی سرعت پیدا کرده و اقدامات خوبی در حال انجام است و قدرت و اقتدار ما بیش از گذشته در حال افزایش است.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: در مسیر تحقق اهداف نیروی دریایی، آموزش نیروی انسانی برای جهش در نیروی دریایی و با انگیزه بودن، صاحب علم و فناوری بودن نیروی انسانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

معاون تربیت و آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: جوانان دانش‌آموخته در این محفل به رسالت خود واقف بوده و با تکلیف‌محوری، ولایتمداری، شهادت‌طلبی، روحیه ایثار و سلحشوری خود را آماده دفاع از شرف و استقلال این کشور می‌کنند.

ناخدایکم عسگر صادقی با اشاره به نقش اساسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت در تربیت و آموزش نیروی انسانی گفت: آمادگی رزمی این جوانان و توانمندی آن‌ها در انجام ماموریت‌های محوله شگفتی و تحسین همگان را به همراه داشته است.

وی افزود: مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت سعی دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود ضمن ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام‌های موثری بردارد.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار