مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

تلاش ارزنده حضرت امام هادی (ع) برای ترویج معارف قرآنی

حجت الاسلام «شریف‌تبار» با اشاره به سیره و روش امام هادی (ع) گفت: این امام همام برای تبیین اسلام ناب از طریق شبکه وکلا در مسیر ترویج معارف قرآنی تلاش ارزنده‌ای داشت.
کد خبر: ۵۳۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 16July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، مراسم اختتامیه مهارت‌های زندگی قرآنی امروز با حضور ۱۰۰ نفر از اعضا در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن تقدیر از حضور و تلاش‌های قرآنی، اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه‌های قرآنی رشد، پرورش و تربیت انسان‌های متعالی است که بهترین شاکله آن انسان ولایتمدار است.

وی با اشاره به سیره و روش زندگی امام هادی (ع) بیان داشت: با وجود حصر شدید و تحریم‌های سخت حاکم ظالم وقت، امام هادی علیه السلام گروه‌های مختلفی از شیعیان را برای تبیین اسلام ناب تشکیل داد و از طریق شبکه وکلا در مسیر ترویج معارف قرآنی کارهای بسیاری انجام شد.

در پایان این کارگاه، از ۵ فعال قرآنی که در طول چهار سال با دارالقرآن الکریم مازندران در برگزاری این دوره همکاری مستمر داشته اند با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد.

تلاش ارزنده حضرت امام هادی (ع) برای ترویج معارف قرآنی

تلاش ارزنده حضرت امام هادی (ع) برای ترویج معارف قرآنی

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار