مسئول دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه دفتر آیت الله اعرافی خبر داد؛

اعزام ۲۵ گروه جهادی حوزوی به مناطق کم‌برخوردار بندپی شرقی بابل

حجت الاسلام «علیخانی» از اعزام ۲۵ گروه جهادی حوزوی از سراسر کشور به مناطق کم‌برخوردار بندپی شرقی بابل در مرداد سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶ - 16July 2022

اعزام ۲۵ گروه جهادی حوزوی به مناطق کم‌برخوردار بندپی شرقی بابلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابوالفضل علیخانی» مسئول دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه در دفتر آیت الله اعرافی امروز در دیدار قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران از اعزام ۲۵ گروه جهادی حوزوی به مناطق کوهپایه نشین بندپی شرقی بابل در مرداد خبر داد و اظهار داشت: اردو‌های جهادی طلاب در تعطیلات نوروز و تابستان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه این گروه به مدت دو سال فعالیت خود را آغاز کرده است، به حضور ۲۰۰ طلبه جامعه المصطفی در ایام عید نوروز در خوزستان اشاره کرد و گفت: ساخت منازل، تعمیر مدارس و مساجد، کار‌های عمرانی، فعالیت‌های تبلیغی و رسیدگی به خانواده‌ها از جمله فعالیت‌ها بوده است.

حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه ۲۵ گروه جهادی از شهر‌های مختلف، به مدت یک هفته به روستا‌های بندپی شرقی بابل اعزام خواهند شد، بیان داشت: این گروه با هدف کمک به مردم و خدمات رسانی در پروژه بتن ریزی جاده حضور پیدا می‌کنند و با اقدام مشارکت مالی مردم و جهادگران برای برطرف کردن گره‌های مردم و امیدآفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار