مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

غدیر روز جهانی جهاد تبیین برای حقانیت شیعیان است

سردار مرادحاجتی در پیامی به‌مناسبت عید غدیر خم آورده است: غدیر، روز جهانی جهاد تبیین برای حقانیت شیعیان است، روز پیوند رسالت و امامت است، روزی فراموش‌ناشدنی در تاریخ اسلام و انسان‌هاست، روز ولایت، امامت و شکرگزاری است.
کد خبر: ۵۳۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 17July 2022

غدیر روز جهانی جهاد تبیین برای حقانیت شیعیان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، به‌مناسبت عید سعید غدیر خم پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.

روز غدیر، ضرورتی است برای هدایت و ارشاد بشر، روز غدیر روز تکریم، تبریک و تهنیت افلاکیان به یکدیگر است. روز کمال دین و اتمام نعمت هاست.

غدیر، روز جهانی جهاد تبیین برای حقانیت شیعیان است. روز پیوند رسالت و امامت است. روزی فراموش ناشدنی در تاریخ اسلام و انسان هاست. روز ولایت، امامت و شکرگزاری است.

اینجانب در کمال مسرت و شادمانی، فرارسیدن عید سعید غدیر خم و جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مردم ایران و به ویژه خوزستانی های ولایی، کارکنان و خادمان حوزه ارزشمند دفاع مقدس  تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خداوند منان، سلامتی و موفقیت هموطنان را در سایه توجهات مولای متقیان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار