امام جمعه فردوس:

سبک و سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان خط و مشی برای جهادگران تبیین شود

حجت‌الاسلام و المسلمین «شاکری» با تأکید بر اینکه جامعه به اردوهای جهادی نیازمند است، گفت: باید سبک و سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک خط و مشی مشخص برای همه جهادگران تبیین شود.
کد خبر: ۵۳۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ - 17July 2022

سبک و سیره رهبر انقلاب اسلامی به عنوان خط و مشی برای جهادگران تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد شاکری» امام جمعه شهرستان فردوس امروز در دیدار دست‌اندرکاران و مسئولان کمیته‌های مردمی اجلاسیه ملی جهادگران کشور در شهرستان فردوس با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در سال 1347 زلرله‌ای در شهرستان فردوس رخ داد که مردم زیادی طی این حادثه دچار مشکل شدند.

وی بیان داشت: هر چند این اتفاق بسیار تلخ و ناگوار بود ولی یک اتقاق بسیار خوشایندی برای مردم این منطقه رخ می‌دهد و آن هم حضور شخص رهبری به همراه جمعی از همراهیان از جمله آیت‌الله طبسی، شهید هاشمی‌نژاد و سایرین بوده است.

امام جمعه شهرستان فردوس مطرح کرد: امروز بعد از چندین سال از گذشت آن حادثه زمانی که پای صحبت‌های افرادی که حضور ایشان را درک و شاهد حضور ایشان در منطقه بودند می‌نشینیم همچنان شیرین و با همان حرارت لحظه حضور است.

شاکری خاطرنشان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و صحبت‌ها و خدمات ایشان علی‌رغم مخالفت‌های رژیم آن روز، آرامشی بر دل درد دیده و غمدیده مردم آن حادثه بود.

وی از برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان «فردوس» همزمان با سیزدهم شهریورماه خبر داد و گفت: باید این روز گرامی داشته شود و از آنجایی که اولین اردوی جهادی در سطح کشور از این حادثه محقق شد این روز ثبت و برای مردم تبیین شود.

امام جمعه شهرستان فردوس با تأکید بر اینکه جامعه به اردوهای جهادی نیازمند است، تأکید کرد: باید سبک و سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک خط و مشی مشخص برای همه جهادگران تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار