فرمانده نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛

نقش مؤثر مردم «شاهرخت» در رزمایش حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه

سردار پاکپور گفت: در رزمایش حضرت فاطمه الزهرا (س) که بهمن سال گذشته برگزار شد، منطقه رزمایش روستای شاهرخت بود و مسئولان تدارکات، مردم شاهرخت بودند.
کد خبر: ۵۳۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 17July 2022

مهمان‌نوازی مردم «شاهرخت» را هیچ وقت فراموش نخواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» امروز (یکشنبه) در آستانه عید سعید غدیر با حضور سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشکری و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی زیرکوه در جوار آستان مقدس امامزاده سعدالله بن موسی الکاظم دهستان مرزی شاهرخت برگزار شد.

سردار پاکپور در این مراسم اظهار داشت: در اقصی نقاط کشور و در شهرها و مناطق مختلف رزمایش برگزار می‌کنیم، اما لطف و مهمان‌نوازی مردم شاهرخت را در رزمایش بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه در رزمایش حضرت فاطمه الزهرا (س) که بهمن سال گذشته برگزار شد، منطقه رزمایش روستای شاهرخت بود، عنوان کرد: در این رزمایش استقرار ما در خانه‌های مردم روستای شاهرخت بود، حتی برپایی چادرهای ما در خانه‌های مردم بود و مسئولان تدارکات هم مردم شاهرخت بودند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: مردم مهمان‌نواز شاهرخت در این رزمایش منازل خود را در اختیار فرزندان خود در سپاه پاسداران قرار داده و میزبانی شایسته‌ای از فرزندان دلاور سپاه انجام دادند که قابل تقدیر است.

بنابر این گزارش، رزمایش حضرت فاطمه زهرا (س) نیروی زمینی سپاه، اوایل بهمن سال گذشته در منطقه‌ای به وسعت تقریبی ۵۰۰ کیلومتر مربع برگزار شد و واحد‌های پهپادی، هوانیروز، زرهی، توپخانه و فاوا و یگان‌های پیاده و تکاوری همراه با واحد‌های جنگ الکترونیک، عملیات ترکیبی مقابله با تهدیدات تروریستی احتمالی را تمرین کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار