نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

پیوستگی امت و ولایت سبب پایداری انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمین «حاجی‌صادقی» علت تداوم و پایداری انقلاب اسلامی در دهه پنجم را پیوستگی و علاقه دو طرفه امت و ولایت دانست و گفت: با همراهی مردم و دولتمردان فتنه‌های دشمن همچون قبل با شکست روبه‎رو خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 17July 2022

تداوم و پایداری انقلاب اسلامی به دلیل پیوستگی و علاقه امت و ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در اجتماع بزرگ خانوادگی منادیان وحدت و امنیت در روستای شاهرخت شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: نیروهای نظامی ما مصداق بارز  «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ» هستند.

وی بیان داشت: امروز نیروهای نظامی ما فتنه دشمن را نه در مرزها بلکه در خانه دشمن نابود می‌کنند و دشمن علی‌رغم وجود امکانات جرأت تعرض به خاک کشور را ندارد و در مقابل سرداران ما در مقابل مردم، حامی مظلومین و محرومین هستند و بدون توجه به جایگاه و درجه خود در کنار مردم در حوادث مختلف از سیل، زلزله و غیره خدمت‌رسانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت تداوم و پایداری انقلاب در دهه پنجم را پیوستگی وعلاقه دو طرفه امت و ولایت دانست و تصریح کرد: دشمن این پرسش را مطرح می‌کند که چرا در انقلاب اسلامی، نظام ولایی دهه پنجم خود را شروع و بیش از ۴۳ سال عمر کرده در حالی که در تاریخ اسلام و در تاریخ هیچ پیامبری حکومت الهی بیش از ۱۰ سال عمر نکرده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه با همراهی مردم و دولتمردان فتنه‌های دشمن همچون قبل با شکست رو برو خواهد شد، مطرح کرد: استقبال گرم مردم منطقه شاهرخت شهرستان زیرکوه از سپاه پاسداران در این منطقه شایسته تقدیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس زمانی می‌تواند ادعا کند در تراز انقلاب اسلامی انجام وظیفه می‌کند که مأموریت‌هایش را براساس خدامحوری انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار