گشایش حریم هوایی عربستان به روی صهیونیست‌ها شراکت در جنایت آنهاست

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان، باز شدن حریم هوایی عربستان سعودی به روی رژیم صهیونیستی را به منزله شراکت در جنایات این رژیم و خیانت به امت اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۳۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 17July 2022

گشایش حریم هوایی عربستان به روی صهیونیست‌ها شراکت در جنایت آنهاستبه گزارش گروه بین‌‌الملل دفاع‌پرس، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان علیه اقدام عربستان سعودی در گشایش حریم هوایی این کشور به روی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی این اقدام سران سعودی را اهانت به یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان در جهان و تحریم احساسات آن‌ها توصیف کرد و اظهار داشت: عربستان سعودی نباید اجازه دهد هواپیما‌های صهیونیست‌ها بر فراز حرمین شریفین به پرواز درآیند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: هر طرفی از جمله سعودی‌ها که با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می‌کنند، در واقع در تجاوزات این رژیم علیه سوریه، لبنان و فلسطین شریک می‌شود و همین مساله برای اثبات خیانت به امت اسلامی، کافی است.

در پی سفر اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی و پس از آن عربستان سعودی، مقامات ریاض از باز شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیما‌های خطوط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار