پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت سالروز شهادت فهمیده

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان، یاد و خاطره این شهید نوجوان را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۵ - 31October 2013

پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت سالروز شهادت فهمیده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان، یاد و خاطره این شهید نوجوان را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
 
"رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید." امام خمینی رحمه الله علیه معترفیم که در ساحت این ایمان بلند، قلم ها و زبان ها از وصف قاصر می شوند. به راستی که شهید فهمیده با فهمیدن اینکه هیچ محدودیتی حتی کوچکی سن، تکلیف بزرگ مجاهدت و ولایت پذیری را ساقط نمی کند، به یک قهرمان نامدار مبدل شد.
 
درود بر روان پاک جمله شهیدان به ویژه شهید نوجوان محمدحسین فهمیده، نثار می کنیم و تکلیف مان را در صیانت از میراث معنوی شهدا بزرگ برمی شماریم.
 
سید محمد علی شهیدی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار