رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سند اعتلای بسیج با قدرت بیشتری دنبال می‌شود

سردار سلیمانی گفت: سردار «معروفی» فردی پر تلاش و آشنا به مسائل بسیج هستند و همواره در سنگر سپاه و بسیج مشغول به خدمت بوده‌اند و امیدواریم مسیری که سردار «خراسانی» و دیگر فرماندهان برای اعتلای بسیج طی کرده‌اند، توسط ایشان با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۵۳۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 17July 2022

سند اعتلای بسیج با قدرت بیشتری دنبال می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک عید سعید غدیر با اشاره به توانمندی‌های سردار خراسانی اظهار داشت: سردار خراسانی مدیر شناخته شده‌ای در بسیج هستند و در مسئولیت‌های مختلفی را در بسیج عهده دار بودند و دوران مدیریت ایشان بسیار درخشان است. ایشان از ابتدای پیوستنشان به سپاه و با تشکیل نیروی مقاومت بسیج در مسئولیت‌های مختلفی که برعهده داشتند خدمات ارزنده‌ای را ارائه دادند و صفحات کارنامه خدمت ایشان در بسیج و سپاه بسیار درخشان است.

سردار سلیمانی ادامه داد: سردار خراسانی درمدت مسئولیتشان در معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج خدمات ارزنده‌ای به بسیج داد، اما باتوجه به تدبیر فرمانده محترم کل سپاه مبنی بر انتخابات سردار مجید خراسانی به عنوان معاون اقتصادی سپاه، علی رغم میل باطنی دیگر نمی‌توانیم در خدمت سردار خراسانی باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: از آنجا که تقویت سازمان بسیج در دستور کار فرمانده محترم کل سپاه است و در جهت تحقق سند اعتلای بسیج و برای اجرایی کردن برنامه‌های آینده بسیج لازم بود که برادری در جایگاه هماهنگ کننده‌ی بسیج منصوب شود توانمندی‌های لازم و کافی را داشته باشد با تاکید فرمانده محترم کل سپاه سردار حسین معروفی در تجره‌ی گرانسن برای تصدی این مسئولیت انتخاب شدند.

وی ادامه داد: آقای معروفی از فرماندهان با سابقه‌ی دوران دفاع مقدس هستند که از نزدیک با حاج قاسم همکاری داشته اند و همچنین به افتخار اسارت نائل شده اند و بعد از آزادی نیز در مسئولیت‌های مختلفی در سپاه ثارالله نیروی زمینی بر عهده داشتند و همچنین مسئولیت سه سپاه استانی را بر عهده داشته اند که دوران بسیار موفقی را در این مسئولیت‌ها سپری کردند. ایشان فردی پر تلاش و آشنا به مسائل بسیج هستند و همواره در سنگر سپاه و بسیج مشغول به خدمت بوده اند و امیدواریم مسیری که سردار خراسانی و دیگر فرماندهان برای اعتلای بسیج طی کرده اند توسط ایشان با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار