مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام:

موضوعی مهم‌تر از دفاع مقدس در انقلاب اسلامی نداریم

سرهنگ فولادی گفت: موضوعی مهمتر از دفاع مقدس در انقلاب اسلامی نداریم که می تواند قرن ها حیات معنوی کشور را بیمه کند.
کد خبر: ۵۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 17July 2022

موضوعی مهم‌تر از دفاع مقدس در انقلاب اسلامی نداریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار داشت: موضوعی مهمتر از دفاع مقدس در انقلاب اسلامی نداریم که می تواند قرن ها حیات معنوی کشور را بیمه کند و باید در این راستا تمام تلاش ها صورت بگیرد.

سرهنگ فولادی در ادامه گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که برخی نقاط با نارسایی ها مواجه هستند. این به این دلیل است که از ارزش های دفاع مقدس فاصله گرفته‌اند، روحیه جهاد و خودباوری و ایثار باعث شد که دفاع مقدس را به سرانجام برسانیم و پیروز نهایی جنگ تحمیلی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: نسل امروز جامعه باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود تا سرلوحه زندگی معنوی آنها باشد.

مدیرکل ارشاد اسلامی ایلام نیز در ادامه بیان کرد: جغرافیای استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس سرشار از جلوه های متنوع و به یاد ماندنی است و باید این مجاهدت ها را در قالب های گوناگون به جامعه معرفی کنیم.

وی در ادامه گفت این اداره‌کل با وحدت و همدلی با ارگان های مرتبط با عرصه دفاع مقدس همکاری ها و هماهنگی های لازم را به عمل می آورد.

وی با اشاره به ماندگاری کتاب دفاع مقدس بیان کرد: همکاری‌های لازم را با ادار کل حفظ آثار در جهت چاپ کتب دفاع مقدس و جشنواره های مرتبط خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها