فرمانده انتظامی مازندران:

تکریم عید غدیر نشانه پیوستگی امت اسلامی با ولایت است

سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران با صدور پیامی، فرارسیدن عید غدیر را به ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان و کارکنان خدوم انتظامی مازندران تبریک گفت.
کد خبر: ۵۳۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ - 18July 2022

تکریم عید غدیر نشانه پیوستگی امت اسلامی به استمرار ولایت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم با صدور پیامی، این عید را به ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان و کارکنان خدوم انتظامی مازندران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ

واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است، روزی که می‌توان آن را تداوم بخش رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) و منشاء خیر کثیر الهی برای بشریت دانست.

غدیر به عنوان «عیدالله» سرآغاز تثبیت حکومت و ولایت الهی و حیات جاودانه اسلام ناب محمدی (ص) و تجلی‌گاه برقراری عدالت در جامعه بشری بوده و تکریم و تعظیم این عید بزرگ نشانه پیوستگی و دل بستگی امت اسلامی نسبت به استمرار ولایت انبیاء الهی است.

هنوز اگر با گوش جان بشنویم صدای «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» از غدیرخم به گوش می‌رسد چرا که غدیر جاودانه است و یادآور بیعت با امامت و تجدید عهد با ولایت است.

عید غدیر خم یکی از عظیم‌ترین اعیاد اسلامی است در این روز پرتویی از نور ولایت خداوند در میان مردم تجسم پیدا کرد و بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برما واجب است که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید کنیم.

امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمود‌ها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام نهیم.

اینجانب فرا رسیدن این عید بزرگ و هستی بخش، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر یگانه وارث غدیر حضرت، ولی عصر (عج) را بر پیروان ولایت خصوصاً همکاران پرتلاش خود در مجموعه فرماندهی انتظامی استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار